שי לחג: החלום של מיטל התגשם

מיטל יעקובי, מזכירה בביה"ס סיימה את לימודי האדריכלות ועיצוב הפנים במכללת נצרת עילית יזרעאל בסטטוס של מצטיינת 

למיטל יעקובי, 33, מנוף הגליל, יש בימים אלה שתי סיבות מצוינות לשמוח: בקרוב היא תינשא לבחיר ליבה גבריאל, מאלף כלבים במקצועו, והסיבה השנייה, ציון 95 שהיא קיבלה בפרויקט הגמר שלה – הגבוה ביותר, שהוביל אותה לקבלת סטטוס של מצטיינת מגמת אדריכלות ועיצוב פנים במכללת נצרת עילית יזרעאל.
"אין דבר המשמח אותי יותר מהיותי מצטיינת", היא סיפרה השבוע, "כבר כילדה הייתי מעצבת את הבית, מזיזה ארון, מיטה, שידה, צובעת חלק מהחדר, קיר פה, קיר שם, זה היה בדמי. הייתי בטוחה שאלמד עיצוב ואדריכלות לפני שנים, אבל זה לא הסתייע. בגיל שלושים כשאני עובדת כמזכירה בבית הספר 'גולן', למדתי ונהניתי מכל רגע, זה היה מאתגר".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מסלול לימודי הערב במכללת נצרת עילית-יזרעאל הוא מסלול מבוקש במיוחד, היות והוא מאפשר לסטודנטים עבודה בשעות הבוקר ולימודיהם בשעות הערב. "זה בהחלט לא היה קל ללמוד בערב ובבוקר לעבוד, אבל עם קצת מאמץ זה אפשרי ושווה ביותר. כשרוצים הכל זורם ואני רציתי".
הפרויקט עליו קיבלה מיטל את הציון 95 הוא מרכז מידע מבקרים בגלבוע. "הפרויקט היה חוויה מלמדת ומעצימה", אומרת מיטל ומוסיפה: "אני מקווה שאצטרף לאחד ממשרדי האדריכלות הגדולים ובהמשך אפתח לי משרד, זה מקצוע שממלא אותי, זה חלום שהתגשם".

 

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|