"שירו שיר" וטוסו לקנדה

לראשונה בארץ: פלאגאין רמת ישי לוקחת חלק בשלב המוקדמות של אליפות הקריוקי הבינלאומית שתיערך בנובמבר השנה בקנדה. צילום: איתי סיקולסקי

 

מדי שנה, מאז שנת 2003 מתקיימת אליפות הקריוקי הבינלאומית   Karaoke World Championships (או בקיצור KWC) . מדובר בתחרות שירת  (קריוקי), בה משתתפות כ-28 מדינות מרחבי העולם, בניהן אוסטרליה, רוסיה, ספרד, תאילנד, ארה"ב, ברזיל וכמובן יפן. השנה גם ישראל מצטרפת אל מפת הקריוקי העולמית, עם נציג ישראלי ראשון שישתתף בה.
רשת פלאגאין, רשת חדרי הקריוקי הפרטיים, שלה סניפים בתל אביב, ראשון לציון, רמת ישי, באר שבע ובקרוב גם באילת, נטלה חסות על התחרות בארץ ותקיים בכל אחד מסניפיה את שלב המוקדמות בו ייבחר הנציג הישראלי שיטוס לתחרות העולמית שתיערך השנה בחודש נובמבר בקנדה.

סניף פלאגאין רמת ישי, יארח את שלב המוקדמות שיתקיים ביום שני, ה- 12.9. בשלב זה יתחרו שמונה מתמודדים שנבחרו בקפידה על ידי וועדה מיוחדת לאחר ששלחו אודישנים מצולמים דרך דף הפייסבוק. מתוך שמונת המתמודדים יבחרו שניים שיעלו לתחרות הגמר שיקבע מי יהיה הנציג שייצג את ישראל בתחרות הקריוקי העולמית בקנדה.

אחד מחדרי הקריוקי במועדון פלאגאין ברמת ישי
אחד מחדרי הקריוקי במועדון פלאגאין ברמת ישי

תומר לוי מנהל סניף פלאגאין רמת ישי: "כיף גדול להיות פה כשהכול מתחיל ומתפתח, זאת השנה הראשונה של ישראל ואני בטוח שכבר בשנה הבאה והשנה שאחריה זה יתפוס תאוצה גדולה עוד הרבה יותר. מבחינתי התחרויות האלה הן כמו אולימפיאדה, רק של מוסיקה במקום ספורט, כל מדינה שולחת את התותח הכי טוב שלה, ושיהיה בהצלחה למתמודדים".

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|