שחקנים בטבריה: "ההנהלה מתערבת בכול, בשביל מה צריך מאמן?"

אחרי שעירוני טבריה יצאה מהמאבק על המקום הראשון, כל הרפש במועדון יוצא החוצה. שחקן בכיר בקבוצה: "שחקנים לא עולים לחימום בלי הוראה מההנהלה. אז בשביל מה צריך מאמן?". שחקן אחר אומר: "יש פה שחקנים שפותחים בהרכב למרות שאין להם מקום בליגה ג'. הכל פה רקוב"

לא רגוע בעיר הכנרת: אחרי שעירוני טבריה יצאה מהמאבק על המקום הראשון בטבלה (ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים) כל הרפש יוצא החוצה. שחקנים מובילים בקבוצה מתארים מציאות בעייתית במועדון, שלא לומר שכונתית. "עכשיו כל החרא צף והבלוף יוצא החוצה", אומר שחקן בכיר בקבוצה שיש לו בטן מלאה על הצורה שבה המועדון מתנהל: "איך קבוצה יכולה להצליח כשאין אכפתיות מצד שחקנים. יש מחנאות בחדר ההלבשה. הכל רקוב פה. יש שחקנים שכבר חושבים ומדברים על העונה הבאה ולא מזיז להם מה שקורה בקבוצה. אבל הכל מתחיל מלמעלה".

• שחקנים ליגה ג'

שחקן אחר במועדון אומר בזעם: "יש פה שחקנים שפותחים בהרכב למרות שאין להם מקום בליגה ג'. קשה להבין את קבלת ההחלטות של המאמן. יש פה הרבה דברים לא מקצועיים במועדון. המועדון הזה מתנהל כמו קרקס. ההנהלה מתערבת מקצועית וקובעת את ההרכב. ברמה כזו ששחקנים בספסל לא עולים לחימום בלי הוראה של ההנהלה. איפה ראית דבר כזה בליגה א'? אז בשביל מה צריך מאמן?. ככה המועדון הזה לא יגיע לשום מקום. עכשיו אפשר להבין מדוע מוריס אוזן עף מפה".