"שחקים" עפולה: אמילי זיידל אטיאס מונתה לתפקיד מנהלת בית ויצו

"בתפקידי אתמקד בפעילויות פנאי למען הקהילה בתחומים שונים תוך העשרה, למידה ושיתוף תושבים. חשוב לי להפוך את המרכזים לביתים שוקקים חיים ומלא בפעילויות", אמרה זיידל עם כניסתה לתפקיד

יידל, 29, נולדה בעפולה, למדה בבית הספר בן גוריון בעיר, הייתה רכזת צעירה בצופי עמק יזרעאל וחברה בלהקת צעירי עפולה. לאחר שנת שירות אותו ביצעה דרך שותפות עפולה- גלבוע בקונטיקט שבארה"ב, שירתה בתפקיד משקי"ת חינוך בגדוד הסיור הבדואי.
לאחר שירותה הצבאי, כיהנה כיו"ר אגודת הסטודנטים של מכללת רופין, מנכל"ית אמ"י (ארגון אמני ישראל) ומנהלת הפקה ופרסום בסוכנות ייצוג האמנים הגדולה בישראל.
עם כניסתה לתפקיד החלו שינויים במרכז, כאשר אמילי מלאת המרץ, החלה להוציא לפועל תכניות קהילתיות שונות ולתכנן את שנת הפעילות הקרובה בדגש על פעילויות העשרה, צעירים ופנאי. "אני מאמינה שעשייה חברתית היא העיסוק המשמעותי ביותר", אומרת זיידל, "שכן הוא הופך את חיי הקהילה שלנו לטובים יותר ומעלה את רמת איכות החיים שלנו. בתפקידי אתמקד בפעילויות פנאי למען הקהילה בתחומים שונים תוך העשרה, למידה ושיתוף תושבים. חשוב לי להפוך את המרכזים לביתים שוקקים חיים ומלא בפעילויות".
מנכ"ל רשת שחקים, דניאל בן, אמר על המינוי: "אמילי נכנסה לתפקיד ברגל ימין וכבר ניכר כי הפעילות והמרכז עוברים שינויים לטובה. אני משוכנע כי זוהי רק ההתחלה ומרכז ויצו שחקים יהפוך למוביל ופעיל משמעותית עבור כל תושבי עפולה".