"שוק פשוט": מייקאובר לשוק החדש של עפולה

בהשקעה של 10 מיליון ש"ח, השוק החדש ישנה פניו ויהפוך למתחם עם קונספט חדשני – שוק רב-תכליתי מודרני וקבוע. צילום: מיקי אופק

מתחם השוק החדש של עפולה הממוקם בפאתי אזור התעשייה של בירת העמק ברחוב החשמל, יעבור מתיחת פנים, כאשר הרעיון המרכזי לפיו יעשה העיצוב המחודש, הוא הפעלת חווית שוק תחת מעטפת מודרנית ומאורגנת.
את העיצובתבצע חברת קבוצת יובלים המתמחה בפיתוח מרכזי מסחר וקניונים יחודיים. החברה תשקיע בעיצוב כ- 10 מיליון ₪, במתחם קונספט חדשני תחת המותג "שוק פשוט".
המותג 'שוק פשוט', הינו  תמהיל מוצרים ושירותים אטרקטיביים ותכנים מסחריים מתחלפים והוא מלווה בפעילויות משלימות אחרות כגון: ירידי אוכל, שווקים נושאיים, מתחם יבואנים, מעצבים וכדומה.
הרעיון העומד מאחורי המיזם בעפולה הוא לייצר מתחם רב תכליתי- מודרני המשלב שווקים מתחלפים, לצד חנויות קבועות במתחם מכל התחומים ופסטיבלים ואירועים לאורך כל השנה.
על העיצוב האורבני והפונקציונלי של המתחם העפולאי אחראי האדריכל המוכר רון רובינשטיין והמתחם יתוחזק ברמה הגבוהה ביותר מבחינת ניקיונות ואבטחה.


"אנו עדים לתקופה של שינויים בהרגלי הצריכה יחד עם מיאוס מסוים מהקניונים הרגילים, ועולה צורך בפיתוח של נישות מסחריות חדשניות"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המתחם, משתרע על שטח כולל של כ- 12 דונם ועם כ 5000 מ"ר של מבנים וסככה מקורה,אמור להכיל כ- 250 דוכני מכירה, קבועים ומתחלפים וכ- 500 מקומות חניה צמודים חינם. עוד על פי התכנון הוא צפוי להוות עוגן לכלל תושבי עפולה והסביבה, כאשר בשלב הראשון יפעל ה-"שוק פשוט",  3-4 ימים בשבוע, כאשר הכוונה היא לייצר פעילות שתפעל 7 ימים בשבוע כולל שישבת. התכנון הוא שהשוק יתחיל לפעול במתכונתו החדשה כבר בחודש זה(יולי).
|לדברי אלברט עמית, יזם  'שוק פשוט': "מדובר ברעיון חדשני, השקעה אמיצה ובדבר הצרכני הבא," מסביר עמית, "אנו עדים לתקופה של שינויים בהרגלי הצריכה יחד עם מיאוס מסוים מהקניונים הרגילים, ועולה צורך בפיתוח של נישות מסחריות חדשניות" מפרט עמית, "מאחורי כל הדבר הזה שנקרא 'שוק פשוט' ישנה לוגיסטיקה מורכבת מאוד, של עשרות אנשי ניהול, מהטובים בתחומם, ואנו מאמינים שהצרכן החדש, כמו בתל אביב ובניו יורק מעוניין באותם הדברים בדיוק: סחורה מגוונת, אווירה בלתי פורמלית אך נקייה ומסודרת, חניה ונגישות; משהו חדשני, ססגוני ומסקרן וכן, במחירים זולים."

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|

"ברזל, הזהב הטבעי": על אנמיה בתינוקות

|