שון לוקיאנץ מעפולה נבחר ליו"ר מועצת הנוער המחוזית

בבחירות האחרונות למועצת התלמידים והנוער מחוז צפון שנערכו בסוף השבוע שעבר נבחרו לא פחות מארבעה נציגים לעיר עפולה ובראשם שון לוקיאנץ שנבחר לעמוד בתפקיד יו"ר המועצה. צילום: עיריית עפולה

ארבעת העפולאים שיכהנו במועצת הנוער מחוזית

בבחירות לבעלי התפקידים למועצת התלמידים והנוער של מחוז צפון שנערכו בימים האחרונים קיבלה העיר עפולה ייצוג נאה כאשר לתפקיד היו"ר של כל המחוז נבחר שון לוקיאנץ מבית הספר "אורט אלון". לוקיאנץ שישמש גם כנציג ארצי, כיהן בשנה שחלפה כסגן יו"ר המועצה המחוזית במהלכה זכה לתמיכה בקרב חבריו לצד ליווי מקצועי שוטף מצוות מנחי ומפקחי חברה ונוער במחוז.
שלושה נציגים נוספים של העיר עפולה שיכהנו בשנה הקרובה כחלק ממועצת הנוער המחוזית הם אלעד זאקי שנבחר לתפקיד מזכ"ל המועצה המחוזית ונציג ארצי של החינוך המיוחד, שירה שלי שנבחרה לתפקיד יו"ר נוער וקהילה במועצה המחוזית ואופק זאקי פעיל במועצה המחוזית. יש לציין כי כל ארבעת התלמידים ופעילים במועצת הנוער הרשותית, בהובלת מחלקת הנוער העירונית בהנהלת חנן בן דוד.
מועצת התלמידים והנוער המחוזית הינה הגוף הרשמי, הנבחר והמייצג של הנוער במחוז צפון. המועצה הינה חלק ממערך המועצות הארצי וקובעת המדיניות המקומית והכשרתית של מועצות התלמידים במחוז. יש לציין כי בעבר כיהנו עשרות תלמידים מעפולה במועצה המחוזית ושני תלמידים אף עמדו בראשה בתפקיד יושבי ראש המחוז – אליאב בטיטו ועומר שחר לאחריו נבחרו לכהן גם בתפקיד יו"ר מועצת הנוער הארצית.

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|