שוטר וג'נטלמן: משטרת עפולה נפרדה ממיכה בן עמי

רס"ב מיכה בן עמי, אחד השוטרים המוערכים בתחנת המשטרה בעפולה נפטר בסוף השבוע ממחלה קשה. מפקד התחנה סנ"צ מאיר גוזלן: "מיכה עשה רבות למען הלחימה בפשיעה ותרם לביטחונם של תושבי העיר עפולה. מהיום משפחתו היא משפחתנו"

פרידה אחרונה: שוטרי משטרת עפולה ותושבי העיר נפרדו ביום שישי האחרון מרס"ב מיכה בן עמי, אחד השוטרים המוערכים והאהודים בתחנה שנפטר ממחלה קשה והוא בן 56. בן עמי שירת במגוון רחב של תפקידים והאמין בכל ליבו במשפט: "משטרה עם הפנים לקהילה". בן עמי בין היתר בתחום האג"מ. תפקידו האחרון היה סייר הוצל"פ.
חבריו לתחנה סיפרו כי מיכה היה ידוע באהבתו הרבה למשטרה, אהוב ואהוד על שוטרי התחנה, חבר אמיתי, שעסק לילות כימים למען העבודה המשטרתית.
מאות מחבריו, בהם שוטרים רבים ומוקירי זכרו ליוו אותו ביום שישי האחרון בבית העלמין בעפולה. רס"ב בן עמי הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.
מפקד משטרת עפולה, סנ"צ מאיר גוזלן אמר לאחר מותו: "השוטר מיכה בן עמי היה אהוד על חבריו, אהב את התחנה וחבריו לתחנה אהבו אותו. הוא היה אדם ערכי, מוסרי, השקיע לילות כימים ותרם רבות למען בטחונם של תושבי העיר עפולה. הוא עשה רבות גם למען הלחימה בפשיעה. מיכה ידוע כאחד שנתן מליבו ונרתם לסייע ולתרום לאזרחים במצוקה – גם אם זה לא היה חלק מתפקידו. מיכה יחסר לנו מאוד. ליבנו עם משפחתו ויקיריו. מהיום משפחתו היא משפחתנו", הוסיף סנ"צ גוזלן.
"מיכה היה חבר אמת ואח בשבילי", הוסיף מוסא חאכו שהשתחרר לאחרונה משירות משטרת ישראל, לאחר ששירת שנים רבות לצד מיכה, "הוא היה שוטר מיוחד עם נשמה גדולה. הוא גם תמיד הקפיד לעזור ולסייע לכל אחד ואהב את המשטרה. כולנו אהבנו אותו בשל החיוך והנתינה האין סופית שלו". יהי זכרו ברוך.