שבע בום: אירוע האופניים הענק חוזר

זה קורה ביום שישי: טירוף בגלבוע לקראת אירוע האופניים שכובש את העמק מדי שנה, "סובב אופיר" אשר יציין את שנתו השביעית. אשתקד הגיעו 800 איש, המארגנים מבטיחים: "גם הפעם יהיה אירוע שלא יישכח"

המסורת נמשכת: ביום שישי ה-20.5.2016 ייערך בפעם השביעית אירוע האופניים "סובב אופיר" לזכרו של אופיר רמות ז"ל. כמו בכל שנה, גם הפעם יתכנסו כל המשתתפים במושב רמת צבי, וביחד ייצאו לרכב במסלולים היפים שיש לאזור הגלבוע להציג לראווה.

בשנה שעברה הגיעו לאירוע לא פחות מ-800(!) איש, וגם הפעם מצפים המארגנים לכמות דומה ואפילו יותר. כמו בכל שנה, ילדי בית הספר "יובלים" בעפולה הסובלים משיתוק מוחין, ייקחו חלק באירוע ויעברו את המסלול רכובים על אופניים מיוחדים.
כל ההכנסות מהאירוע יועברו בתרומה לאותם ילדים. השנה דאגו המארגנים לארבעה מסלולים: מסלול אתגרי ארוך (50 ק"מ), מסלול אתגרי (35 ק"מ), מקצה בינוני (15 ק"מ) ומסלול משפחות (5 ק"מ).

מה יהיה עוד באירוע החשוב? הפנינג ענק שיכלול בין היתר תחרויות ומשחקי שליטה על אופניים, טרמפולינות ומתנפחים, דוכני מזון ושתייה והגרלות נושאות פרסים. פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק "סובב אופיר".