רשמית: אבי דנן נשאר עונה נוספת בגלבוע

המאמן הצעיר, שהשאיר את הקבוצה בליגה עם תקציב זעום (420 אלף שכר שחקנים), קיבל הודעה רשמית שהוא ממשיך עונה נוספת במועדון. אבי דנן: "מודה על ההזדמנות שהעניקו לי. אסי גלבוע זה מקום מיוחד ויקר לליבי"

 

 

בזמן שמרבית אנשי הכדורגל בליגות הנמוכות חיכו בקוצר רוח לפגרה בכדי לנשום קצת אוויר ולצאת לחופשה מעבר לים, יו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים מקדים את המאוחר ופועל במרץ לקראת העונה הבאה. בסופ"ש האחרון הוא הודיע למאמן אבי דנן כי הוא ממשיך עונה נוספת במועדון, וזאת לאחר שהמאמן הצעיר הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה עם תקציב שהוא אולי הכי נמוך בליגה א' (420 אלף שכר שחקנים).

היו"ר אוהד אפרים, שהצליח להרים את הקבוצה מהקרשים ולייצב אותה מבחינה פיננסית, הסביר מדוע הוא החליט להמשיך עם המאמן הצעיר: "אבי דנן, בעונה הראשונה שלו כמאמן ראשי על הקווים, עשה פה עבודה נהדרת. הוא השאיר את הקבוצה בליגה עם תקציב שהוא פחות מחצי לעומת העונה הקודמת.

• מתאים למערכת ולרוח המועדון

מעבר לכך, הוא מאוד מתאים למערכת ולרוח המועדון. ברגעים הקשים הוא גילה אכפתיות אדירה כלפי המועדון והתחשב בנסיבות הלא פשוטות. אני מאוד מעריך אותו, הן כאיש מקצוע והן כאדם. ושמח מאוד שהוא ממשיך איתנו עונה נוספת. אין לי ספק שהוא האיש הנכון והראוי להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה".
המאמן, עצמו, אמר: "אני מודה לאוהד אפרים על ההזדמנות שהעניק לי. יש בינינו מערכת יחסים טובה ומכבדת. אסי גלבוע זה מקום מיוחד ויקר לליבי. אני מחובר למועדון הזה ולאנשים שבו. אעשה כל שביכולתי כדי להצעיד את הקבוצה קדימה".