רפי בוסקילה לקראת מעלות:  "משחק קשה במגרש לא קל"

מאמן מגדל העמק רפי בוסקילה נערך לקראת מפגש החוץ מול מעלות בשישי (13:30): "אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה עיקשת. אין פייבוריטית במשחק הזה. התכוננו טוב וננסה ליצור רצף של ניצחונות". מאמן מעלות, טל בניה: "מתרכזים בעצמנו. אנחנו משחקים בבית והמטרה היא לנצח"

 

הפועל מגדל העמק תצא ביום שישי (13:30) למשחק חוץ לא קל מול מכבי מעלות במסגרת המחזור השני של ליגה א' צפון. מדובר במפגש בין שתי קבוצות שעברו בקיץ שינויים משמעותיים בסגל ועדיין לא ממש התחברו, ולפיכך קשה גם לדעת מה לצפות מהן בהמשך.

הקבוצה של רפי בוסקילה פתחה את הליגה עם ניצחון ביתי 2:1 על מג'דל כרום, ניצחון שהושג בשיניים אחרי שהקבוצה חזרה מפיגור 0:1. אם יש משהו חיובי שהמאמן בוסקילה לקח איתו מהמשחק הזה הוא בעיקר את התוצאה, ואת העובדה שקבוצתו גרפה שלוש נקודות חשובות, וזאת למרות היכולת הלא מרשימה (במיוחד במחצית הראשונה).
הקבוצה של טל בניה, לעומת זאת, פתחה את העונה עם תיקו חוץ (0:0) מול הפועל חדרה, ותנסה להשיג ניצחון בכורה.


שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה עם סגל שחקנים מלא. מי שעשוי לחזור להרכב הפותח של מגדל העמק הוא תום בר יוסף, שכניסתו למשחק במחצית השנייה מול מג'דל כרום הובילה לשינוי חיובי.


ומה לגבי יחסי הכוחות? זה מסוג המשחקים שקשה מאוד להצביע על פייבוריטית. למגדל העמק, על הנייר, אולי יש סגל מעט עדיף יותר, אבל כשמעלות משחקת בבית אז גם היתרון הזה מתבטל, ונראה כי הכל פתוח לקראת המפגש הזה.

מאמן מעלות, טל בניה, אמר לקראת המשחק: "יש לנו עדיין עליות וירידות בתוך המשחקים. אנחנו קבוצה חדשה לגמרי. אבל אנחנו משחקים בבית ובאים בכל הכוח על מנת לנצח את המשחק.
מגדל העמק קבוצה טובה, שיש לה מספר שחקנים טובים שאנחנו צריכים לשים עליהם עין. אבל אני מתרכז בקבוצה שלי וכאן בבית המטרה היא לבוא ולנצח. קשה להצביע על פייבורטית כי מדובר בפתיחת עונה, תקופה שבה רוב הקבוצו עדיין מחפשות את הזהות שלהן".

שחקני הפועל מגדל העמק מודים  ליציע האוהדים
שחקני הפועל מגדל העמק מודים ליציע האוהדים

מאמן מגדל העמק, רפי בוסקילה, אמר לקראת מפגש החוץ: "אחרי שעברנו את המשוכה הראשונה והשגנו שלוש נקודות בבית, כעת מצפה לנו משחק חוץ קשה במגרש לא קל מול קבוצה עיקשת וממושמעת טקטית.
מעלות היא אומנם קבוצה שנבנתה מחדש, אבל יש לה הרבה שחקנים מנוסים בליגה א' וגם מאמן מנוסה בליגה הזו. התכוננו היטב למשחק הזה וננסה לייצור רצף של ניצחונות. בכל מקרה, אין פייבוריטית במשחק הזה".