רמת טבעון: מי ביצע את מעשה הונדליזם בגן המייסדים

זעזוע ביישוב השקט לאחר שעבודת הפסיפס האמנותית בגן שנמצא המרכז הישוב הושחת. סגן ראש המועצה ומ"מ מקומו אייל פרדיס: "אני קורא למי שעשו את המעשה להגיע למועצה, להתנצל ולקחת עליהם את עלות שחזור היצירה"

זעזוע בישוב שבימים כתיקונם מתנהל על מי מנוחות, לאחרונה הבחין סגן ראש המועצה קרית טבעון, אייל פרדיס בניתוץ וולגרי של עבודת הפסיפס האמנותי בגן המייסדים במרכז היישוב.
מדובר בפינת ישיבה יפיפייה, שפרנסיה מגדירים אותה כאחת מ"פנינות היישוב", בה יש מספר יצירות מוזאיקה עם סמלי היישוב. העבודה הייחודית הוצבה במקום באפריל 2008 על ידי האמן יואב דסה ובתרומת האחים שמואל ודן טופז לזכר אביהם, צבי טופז. הפרויקט היה ביוזמת ראש המועצה לשעבר אלון נבות.
ממועצה המקומית רמת טבעון נמסר כי אייל פרדיס, ממלא מקומו של ראש המועצה דוד אריאלי, הגיעה עדות ראייה ממקור ראשון לפיה מדובר במעשה ונדליזם שבוצע על ידי קטינים ולאור יום. עוד מתברר מאותה עדות ראייה כי לכאורה הורי הקטינים שהו עמם בשעת המעשה והיו מודעים להרס, ללא כל ניסיון מצדם למנוע מהקטינים את ביצוע המעשה המכוער.


המועצה המקומית מוציאה מידי שנה מאות אלפי שקלים על טיפול בוונדליזם ברחבי היישוב, ויש כעס על כך שבמקום לתקצב אותם למקומות חשובים הרבה יותר. הכסף הולך למלחמה במניעת הונדליזם


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מהמועצה המקומית רמת טבעון נמסר כי הטיפול במעשה הוUנדליזם הועבר לטיפול מנכ"ל המועצה יאיר אודם וקב"ט המועצה אלי זיו וכמו כן הוגשה תלונה בנקודת המשטרה בקרית טבעון. בנוסף, מנהלת מחלקת החינוך במועצה גילה דינר, נתבקשה להציג את המקרה בפני התלמידים בבתי הספר השונים, במטרה להציף את נושא הוונדליזם.
לעמקניוז נמסר כי המועצה המקומית מוציאה מידי שנה מאות אלפי שקלים על טיפול בוונדליזם ברחבי היישוב, ויש כעס על כך שבמקום לתקצב אותם למקומות חשובים הרבה יותר. הכסף הולך למלחמה במניעת הונדליזם במסגרתה הותקנו מצלמות במקומות מועדים ויותקנו עוד, במועצה אומרים: "מדובר בפגיעה בכל אחד מתושבי היישוב." לשון ההודעה.
אייל פרדיס: "הזדעזעתי עד עומקי נשמתי. אנו נעשה הכל למצוא את האשמים כדי שיתנו את הדין. הריסת פנינת חן כזו בלי שום סיבה רק לשם ההרס אינה ברורה לי ואני קורא למי שעשו את המעשה להגיע למועצה, להתנצל ולקחת עליהם את עלות שחזור היצירה.