אהבנו, אב השנה שלום לוי בזמן איכות עם היורשות היפות בקיסריה, פלאש! – רכילות בעמק

האבא'לה המסור שלום לוי לקח את הבנות (אביב ויובל) ליום כיף בקיסריה.

 

חבל שאנחנו לא יכולים לומר לכם מיהו הבועט מעפולה שהמציא לאשתו שיש לו כבאים עזים בגב בכדי לחמוק מניקיונות פסח. במילה אחת: בושה.

המדור סקרן לדעת מה מסתיר איתי אליהו ביד ימין
המדור סקרן לדעת מה מסתיר איתי אליהו ביד ימין

בהפסקת המחצית איתי אליהו מצא לו זמן לקפה, אבל כשראה את עדשת המדור הוא מהיר להסתיר את יד ימין. מעניין למה?

 • ברכה מהלב: מלני מלכה, האישה היפה והמסורה של אבי מלכה, החליטה לרשום בפייסבוק ברכה מרגשת לסקורר הפרטי שלה לכבוד 8 שנים של זוגיות. המדור כמעט הזיל דמעה מרוב התרגשות. אמיתי.

זה היה השבוע של לידור כהן ממגדל העמק. אחרי שקבוצתו הבטיחה את ההישארות בליגה א', הקבוצה השנייה שאותה הוא אוהד (ריאל מדריד) חזרה לעניינים בליגה הספרדית בעקבות הנפילה של ברצלונה. זו הייתה הזדמנות נפלאה בשביל כהן לחגוג על חשבון חבריו לקבוצה, שרובם אוהדים את ברצלונה.

הג'וניור של ועקנין איש התקשורת עם אושיית אוהדי חיפה וסילי
ליאם, הג'וניור של ועקנין איש התקשורת עם אושיית אוהדי חיפה וסילי

ליאם וקנין, הבן של יוסי וקנין, הגיע ל'סמי עופר' ולא ויתר על תמונה עם ואסילי.

תגידו מברוק לשופט העפולאי המוכשר בן שוחט (22) שממשיך להוכיח שהוא נועד לגדולות. בשישי האחרון הוא שפט משחק בליגה הלאומית בין אחי נצרת עילית להפועל ר"ג. שאפו.

לידיעת הבועט הצעיר מעפולה שמנסה להראות שהוא יודע מילה וחצי באנגלית. בפעם הבאה שאתה מנסה להראות שאתה חכם…עדיף שלא תשתמש בשפה האנגלית בפייסבוק. על זה נאמר שתיקה שווה זהב.

שחקני גלבוע גליל ארזו חבילות קמחא דפסחא
שחקני גלבוע גליל ארזו חבילות קמחא דפסחא

רגע לפני פסח, שחקני גלבוע/גליל לקחו טיים אאוט קצר מההכנות לפלייאוף לטובת אריזת חבילות מזון לנזקקים. צדיקים.

  יום שני האחרון, האצטדיון העירוני בנשר. מיטב כתבי אתר 'גולר' התקבצו לטובת משחק אימון עם נבחרת מאולתרת של עירוני נשר שכללה בין השאר את המאמן אלדד שביט וחברי ההנהלה שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב. המדור התרשם מאוד דווקא מלירן חולצה אפורה שחיזק את נבחרת 'גולר'.

יום שלישי האחרון, אולמי "אצולת העמק" בעפולה: חבר הנהלת אסי גלבוע לירן דניאל ורעייתו שלומית חגגו בריתה לנסיכה המתוקה שלהם. כל המי ומי מהכדורגל באזור באו לכבד. מזל טוב.