רוכב אופנוע כבן 21 נפצע קשה באיזור התעשייה "מבואות הגלבוע"

הצעיר פונה לביה"ח כשהוא סובל חבלות ראש וגפיים. המחשה (מד"א)

לפני כשעה (19:30), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על רוכב אופנוע צעיר שנפגע מרכב באזור תעשייה מבואות הגלבוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח רמב"ם, כשהוא פצוע באורח קשה עם חבלות ראש וגפיים.
פראמדיק מד"א תאופיק רינאוי סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה.

דוברות מוא"ז הגלבוע: אירוע קשה הבוקר ביישוב מוקייבלה. הבוקר עודכנו ע"י גורמי הביטחון וההצלה על מציאת עבדאללה אסדי, בן ה-76, מחוסר הכרה בביתו במוקייבלה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את החשד שמדובר ברצח, על רקע שוד שהסתבך.
עובד נור, ראש המועצה: "אנו מזועזעים ומגנים את האלימות! התחושות הבוקר קשות מאוד. חייבים להתעורר! מגיפת האלימות בחברה הערבית מטפסת בקצב מעורר חלחלה, והיא חייבת להיות בראש סדר העדיפויות של הממשלה. חובתנו לעשות כל שניתן למזעור השפעת גל האלימות על הגלבוע. הערב יוצאים אוטובוסים ותושבים שלנו לקחת חלק "בצעדת המתים" (בת"א), בדרישת לנקיטת מעשים מעורבות אקטיבית של הממשלה. אנחנו משפחה אחת בגלבוע. רצח זה רצח, הריגה זו הריגה, ואין מקום לאלימות בגלבוע! אנחנו מלווים את המשפחה, שולחים את תנחומינו ומשתתפים בצער המשפחה, היישוב, והמועצה כולה". אומר עובד נור.