קמחא דפסחא ברוח הגלבוע

במבצע מועצתי, למעלה מ- 300 חבילות מזון ועוד שוברי קניית מזון, נתרמו וחולקו על ידי מאות מעובדי ותושבי הגלבוע. צילום דוברות מוא"ז הגלבוע

מבצע מרגש ומרשים של מוא"ז הגלבוע הגיעה השבוע לשיאו כאשר למעלה מ-300 חבילות מזון וכ-300 שוברי קנית מזון, חולקו עבור משפחות המוכרת במחלקה לשירותים חברתיים, וזאת לקראת חג הפסח הקרב. במהלך המבצע נאספו תרומות מזון וכסף מעשרות נדבנים ותורמים, שהתגייסו למען תושבי הגלבוע. מבצע "קמחא דפסחא" בגלבוע רוכז ע"י דודי בונפיל (מ"מ ראש המועצה), ראש מינהל שירות לתושב, והוא כלל פעילות של איסוף מזון בגני הילדים ובתי הספר, ועוד אלפי מוצרים שנאספו על ידי המועצה והובלו למרכז יעל בגלבוע. החקלאים והמפעלים התגייסו אף הם ושלחו משטחים על גבי משטחים של ירקות טריים, אשר מועברים למשפחות נזקקות ולניצולי שואה החיים בגלבוע.

עובדי המוא"ז אורזים חבילות מצרכים
עובדי המוא"ז אורזים חבילות מצרכים לנזקקים בפסח

"רוח ההתנדבות בגלבוע לא רק שאינה דועכת משנה לשנה אלא אף מתעצמת ומתרחבת". אמר עובד נור, ראש המועצה. "זאת רוח הגלבוע, של קהילה חמה ותומכת. עם הרוח החיובית הזו והחיבוק החם של הקהילה הבטחנו מצב בו תוכל כל משפחה לחגוג את החג מתוך חירות ושמחה אמתית. תודות גדולות לתורמים ולנדבנים הרבים, על רוחב הלב והנתינה, ולכלל עובדי המועצה והתושבים, שהתנדבו באופן יוצא מן הכלל".

עובדי המו"ז מעמיסים את החבילות המוכנות לחלוקה למשפחות הנזקקות
מעמיסים את החבילות המוכנות לחלוקה למשפחות הנזקקות

אתמול(26.3)  הגיע רגע השיא של המבצע, כאשר ראש המוא"ז נור, יחד עם חברי הנהלת המועצה הצטרפו לעשרות עובדי המועצה, ונטלו חלק בסיום שלב הכנת חבילות המזון. אותם חבילות פוזרו באופן מסודר והגיעו לייעדם, כך שאותם משפחות יוכלו להשתמש בהם לקראת החג המתקרב. כל חבילה כוללת קרוב ל-30 מוצרים (!) כולל שתיה, מצות ומגון עצום של סוגי פירות, ירקות ותבלינים. הפעילות אתמול גם סיכמה שבוע של פעילות מרגשת במהלכה הגיעו מאות מעובדי המועצה יחד עם מתנדבים ופעילים מכל רחבי הגלבוע לעזור במלאכת האריזה והתרומה.

דודי בונפיל. מ"מ מקום ראש המוא"ז הגלבוע וסגנו של נור
דודי בונפיל. מ"מ מקום ראש המוא"ז הגלבוע וסגנו של נור

"לקראת חג הפסח, בו נטל ההוצאות בכל משפחה עולה, חשוב לנו להבטיח מצב בו שמחת החג לא תפסח על אף בית, ובעיקר לא על משפחות מעוטות יכולות, ניצולי שואה, אלמנות וקשישים". מוסיף דודי בונפיל, סגן ראש המועצה, אשר ביקש בדבריו להדגיש את הכרת הטוב לכל הגורמים שאפשרו למבצע זה להתקיים. "מרגש במיוחד היה לראות את הנציגים מכל גופי המועצה ומוסדותיה, שהגיעו בהמוניהם לסייע באריזה ובפיזור החבילות. אני מודה בחום לתורמים הרבים, שתרמו מכל הלב לתושבי הגלבוע".

חייו של מטופל ניצלו בזכות עירנותו של דימותן בכללית

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|