קיץ לוהט בסימן 70 שנה במגדל העמק

הכוכבים עדן בן זקן, אודיה ונסרין הם רק חלק מאירועי הקיץ שיתקיימו באמפיתאטרון אליהם יצטרפו אירועים קהילתיים בפארק "רבין" ואירועים לילדים ונוער עם "צמיד נוער" האטרקטיבי. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

אירועי קיץ 2023 לוהטים במגדל העמק. תוכנית עמוסה באירועים עבור תושבי העיר תתקיים במהלך חודשי הקיץ עם הופעות של עדן בן זקן, אודיה ונסרין.
ל-3 ההופעות הללו יצטרפו אירועים לכל המשפחה ב"פארק רבין" – הראשון יכלול בתוכו עשרות של מתקני מים ופעילויות, השני יעסוק בנושא החלל.
בנוסף, החלה גם המכירה באופן רשמי של צמיד הנוער השנתי שכולל בתוכו מסיבת בריכה, טיולים לסופרלנד, ממדיון, חוף גיא ושפיים, מסיבה אינטראקטיבית עם מיתר רובין ועוד.
גם הילדים הצעירים יותר כמובן ייהנו משלל אירועים בקיץ הזה. מעבר לקייטנות ופעילויות הקיץ הרבות שנפתחו בתחילת החודש וביניהן "קייטנות גנים", "מותק של צהרון", "קייטנת קיץ דיגיטלית" ו"בית הספר של החופש הגדול" יתקיימו הצגות של "במבי", "עוץ לי גוץ לי", "הילד הזה הוא אני" וכו'.
מנכ"ל העירייה שלום זוזוט אמר: "הרשות מתנהלת במקצועיות ובאיזון תקציבי ברציפות במשך שנים והוכרה כרשות יציבה על ידי משרד הפנים. לרשות יכולות ואמצעים להשקיע בפיתוח המואץ של העיר, בבניית אלפי יחידות דיור ולתכנן קיץ לוהט להנאת תושבי העיר".
פרטים על כל האירועים שצוינו ואחרים ניתן אפשר למצוא בפרסומים בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של עיריית מגדל העמק.