צומת מסוכן הוביל להקלה בעונשה של נהגת שגרמה לתאונה

התאונה אירעה לפני כשנה בעת שהצעירה נסעה במכוניתה מבסיס רמת דוד. עורך דינה, תומר גונן, טען בבית המשפט כי הצומת שבו אירעה התאונה הוא צומת מסוכן ובגלל התאונות הרבות שאירעו בו, הוא עובר שינויי תשתית גדולים

צעירה בת 21 שגרמה לתאונת דרכים עם נפגעים, זכתה להקלה בעונש לאחר שהתברר כי הצומת שבו אירעה התאונה הינו צומת מסוכן שאף עובר שינויי תשתית עקב מסוכנותו. התאונה אירעה לפני כשנה בעת שהצעירה נסעה במכוניתה מבסיס רמת דוד.
על פי כתב האישום, כשהגיעה לצומת עם כביש 73, לא עצרה עצירה מוחלטת ולכן לא הספיקה למנוע פגיעה ברכב פרטי שנסע בכביש. כתוצאה מהתאונה נפצעו הצעירה ונהגת הרכב השני ופונו לטיפול רפואי. התביעה ייחסה לצעירה שלוש עבירות: נהיגה בקלות ראש, אי ציות לתמרור עצור והתנהגות הגורמת נזק.
לאחר שהורשעה בעבירות שיוחסו לה, ביקשה התביעה מבית המשפט לתעבורה בנצרת שיפסול את רישיון הנהיגה שלה לתקופה שלא תפחת משלושה חודשים. עורך דינה, תומר גונן, טען בבית המשפט כי הצומת שבו אירעה התאונה הוא צומת מסוכן ובגלל התאונות הרבות שאירעו בו, הוא עובר שינויי תשתית גדולים. בית המשפט התחשב בטענה זו ופסק כי רישיון הנהיגה של הצעירה ייפסל לתקופה של חודשיים בלבד, החל מחודש ינואר 2017, וכן דן אותה לפסילה על תנאי ותשלום קנס של 400 שקלים.

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|