צוחקים עם רשף לוי וחזקיה- שרים עם בוסקילה

השבוע הקרוב מזמן לכם שוחרי התרבות מופעים משובחים מז'אנרים שונים. בזה אחר זה יעלו על הבמות באזור הזמר שמעון בוסקילה, הסטנדאפיסטים רשף לוי ואורי חזקיה, אסי זיגדון ויש גם את ההצגה הבן הטוב. תבלו

• מהבורר לקיבוץ יפעת

הסטנדאפיסט רשף לוי, יוצר הסדרה "הבורר", יעלה בשישי ביפעת את המופע אינטליגנטי, שלו שמצחיק עד דמעות ואפילו מרגש. לוי בודק עם הקהל מה עושים לנו הנישואין, איך זה להיות אבא צעיר לשבעה ילדים, מה קרה להרגלי הלבוש שלו שנייה אחרי החתונה. כל מי שאהב פעם, מאוהב, שיש לו ילדים, או שעדיין קצת ילד בעצמו ימצא את עצמו צוחק ומזדהה, ממופע מלא חן וקסם שלקוח מתוך החיים הפרטיים של כולנו.

 רשף לוי מגיע לעמק יזרעאל
רשף לוי מגיע לעמק יזרעאל

• "למה לי, למה לך"

שמעון בוסקילה, היוצר הייחודי שמשלב בין מוסיקה אתנית לפופ ארצישראלי מגיע בשישי לרדיו בר בבית קשת במופע חדש. בארבע השנים האחרונות, ובמקביל למופע המצליח עם שירי מימון, שכבש כל פסגה אפשרית, עבד בוסקילה על האלבום החדש שמתוכו הסינגלים שכבשו את מצעדי ההשמעות "עכשיו אני חוזר", ו"למה לי, למה לך" עם המקצב המרוקאי המדבק. עם יציאת אלבומו "למה לי" יוצא בוסקילה לראשונה במופע סולו חדש. במופע הקהל יוכל להתרפק על השירים היפים שלו ביניהם : "את המחר שלי", "מינהאר לי משיטי" (יא מאמא) ושירים שכתב או הלחין לאחרים כגון: "הייתי בגן עדן", "עד סוף העולם", "כמה אהבה", "עלש" ועוד רבים וטובים.
את המופע החדש והמושקע בהפקתו המוזיקלית של עמית הראל ילוו שורה של נגנים שישלבו גם כלים מסורתיים, וזמרי ליווי. המופע חוצה גילאים ונגיש לכל אוזן ולב.

שמעון בוסקילה מגיע לרדיו בר
שמעון בוסקילה מגיע לרדיו בר

• אורי חזקיה מגיע לבירת העמק

אורי חזקיה – יעלה בשבת על במת היכל התרבות בעפולה במופע סטנדאפ מוטרף על הדברים הקטנים בחיים. חזקיה מנתח את הדברים הקטנים והמרגיזים בחיים. מזוגיות ומשפחה ועד לשמיכת פוך ומיקרוגל. אורי משתף את הקהל בזווית המאוד מיוחדת בה הוא רואה את חיי היומיום. המופע בוחן  את הדברים הקטנים שבחיים, ויחד עם תיאטרליות, אורי מכניס את הקהל לעולם המעט הזוי שלו. מסתבר, של כולנו. אורי מארח בהופעה גם את הגיטרה וגם את הפלאפון שלו. הומור מקורי, מצחיק ובעיקר – שקרה לכולנו.

אורי חזקיה והמופע הקורע שלו מגיעים לעפולה
אורי חזקיה והמופע הקורע שלו מגיעים לעפולה

• הבן הטוב

ביום שלישי תעלה על במת היכל התרבות בעפולה ההצגה ה"בן הטוב". בחודש אפריל קודר של שנת 1977 עוצרת בפתח בית היתומים ״בית זינגר״, שבצפון הארץ, מכונית פורד-קורטינה לבנה. מתוכה יוצאים שני אנשים: אוולין ואריה גולדן – עולים חדשים מרומניה, חשוכי ילדים ולמודי סבל. זמן קצר לאחר מכן הם צפויים לפגוש את שני האחים הנטושים, רן ושי שטרן, בני שבע ושש, שבילו את כל שנותיהם בבית היתומים. המפגש בין ארבע הנפשות הפצועות והמיוסרות הללו הוא ראשיתו של מסע משותף שיעברו כולם, בדרך לנסות ולהפוך למשפחה. תוך התמודדות עם השדים מעברם, תוך טוויית מארג מפותל של סודות ושקרים, ינסו הארבעה הללו להרכיב את משפחת גולדן. במהלך אירועים שהוא משעשע עד דמעות לפרקים, שובר לב לא אחת ומורכב ומשמעותי לרוב, עוברים הצופים ביחד עם השחקנים מהלך שנפרש לאורך שלושים שנה, שבסופו, מילדים שהגורל הפקיר, יהפכו כולם לאנשים שיש להם דין ודברים עם החיים ועם אלוהים. ״הבן הטוב״ מבוסס על ספר בשם זה מאת הסופר, איש הטלוויזיה והעיתונאי שי גולדן, ועל סיפור חייהם האמיתי של ארבעה בני משפחת גולדן

הבימה - "הבן הטוב"
הבימה – "הבן הטוב"

• כשרוק ורוח נפגשים

אסי זיגדון מגיע ברביעי הקרוב לחוות התבלינים התבלינים בגלבוע עם המופע "רוק & רוח" – בליווי הפסנתרן הבינ"ל ניר צ'סטר. בדרך לאלבומו הרביעי, לאחר עשר שנים על הבמה ועם יציאת הסינגל החדש "מנטרה" יוצא אסי זיגדון לסיבוב חורפי ואינטימי כאשר הוא עצמו על הגיטרה ועל הפסנתר והליווי הווקאלי אחד מהקלידנים הגדולים של הזמן החדש – ניר צ'סטר. במופע יהיו שירים מהאלבומים שיצאו (עם להיטים כמו "חם לי בלב" בגרסא מיוחדת ועוד) וגם חומרים חדשים וקאברים מעניינים. אסי הוא גם מנהל ארגון "מהות החיים" ו"רדיו מהות החיים" ומשלב במסע ובמופע תובנות וסיפורי דרך ורוח שמתחברים היטב לטקסטים הייחודיים שלו.

אסי זיגדון בגלבוע
אסי זיגדון בחוות התבלינים גלבוע

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|