פרשת הקרקעות בעפולה עלית מגיעה היום לעליון: "אעשה הכול להגן על פסק הדין"

רגע לפני כניסתו לאולם בית המשפט, עו"ד אילן וקנין אומר: "אני מרגיש דרוך כמו בכל תיק, ומקווה שהשופטים יאמצו את החלטתו של נשיא בית המשפט המחוזי ד"ר אברהם אברהם"

בירת העמק נדרכת: היום בשעה 11 יתכנס בית המשפט העליון בשבתו בירושלים, לדון בערעור שהגישו עורכי הדין של רוכשי הקרקעות במכרז במורדות עפולה עלית. השופטים בערעור יהיו ד"ר יורם דנציגר, מני מזוז וענת ברון.
כזכור, לפני כשבעה חודשים השופט ד"ר אברהם אברהם מבית המשפט המחוזי בנצרת ביטל את המכרז המדובר לבניית 43 יחידות דיור שבו זכו משפחות ערביות בלבד. זאת, בשל תיאום מחירים פסול בין חלק מהמציעים וניסוח עמום ומטעה של תנאים בנוגע למחיר המינימום למגרש. המכרז עלה לכותרות

עו"ד אילן ועקנין
עו"ד אילן ועקנין בא כוח העותרים

עקבות מחאה של תושבי העיר נגד תוצאותיו.
במהלך סוף חודש מאי אשתקד, הגישו 18 מהזוכים, באמצעות באי כוחם ערעור לבית המשפט העליון לירושלים – בשבתו כבית משפט לערעורים מנהליים.
כאמור, היום ייפגשו עורכי הדין בבית המשפט. עו"ד אילן וקנין, בא כוחם של העותרים אמר הבוקר ל"עמקניוז" רגע לפני כניסתו לבית המשפט: "אני מרגיש דרוך כמו בכל תיק ובטוח שהשופטים יאמצו את החלטתו של נשיא בית המשפט המחוזי ד"ר אברהם אברהם. כולי תקווה שהיום תסתיים הסאגה המשפטית הזו, לאחר שהוגשו כל המוצגים והסיכומים. אנחנו מגיעים לבית המשפט עם פסק הדין של נשיא בית המשפט המחוזי וזה לא דבר של מה בכך. כפי שאמרתי בעבר, אעשה הכול בכדי להגן על פסק הדין".