פיילוט חדש בעמק יזרעאל: סורקים ומכירים

סורקים ומכירים עסקים! פיילוט חדש יצא לדרך במועצה האזורית בעמק יזרעאל – ברקוד להכרת העסקים ביישובים. במסגרת הפיילוט ניתן יהיה לסרוק את הברקוד בטלפון הנייד באמצעותו לקבל מידע מעודכן על העסקים הפעילים באותו ישוב במועצה

פיילוט מדבקת הבר קוד כפר ברוך. צילום: נאווה גולדשטיין
כולנו מכירים את שלטי ההכוונה הניצבים בכניסה לכל ישוב, עם פירוט העסקים המקומיים הפועלים ביישוב ובסביבה הקרובה, ולפעמים הם אינם מעודכנים. במועצה אזורית עמק יזרעאל יצאו לדרך עם פיילוט שמטרתו להציג מידע עסקי מעודכן לתושבי הישוב והמבקרים בו.
"הבעייתיות של השלטים הפיזיים היא הרלוונטיות – עסקים חדשים נפתחים ואחרים נסגרים, אך השלטים נשארים איתנו למשך שנים", אמרה ציפי גליקשטיין – מנכ"לית עמותת מעברים בעמק, "בנוסף, הם מתיישנים וכעבור זמן לא רב, אינם נראים טוב".
'מעברים בעמק' והמועצה האזורית עמק יזרעאל "הרימו את הכפפה" וביחד עם מובילי העסקים ביישובים מצאו פתרון, שיאפשר לתושבים ואורחים להתעדכן בקלות, באשר לעסקים הקיימים ביישוב.
באמצעות אפליקציית 'איזי' נבנו קישורים, המציגים את העסקים הפעילים בכל ישוב וכך, על ידי סריקה פשוטה בנייד, ניתן לקבל את כל המידע. העסקים המוצגים באפליקציה מתעדכנים באופן שוטף ומספקים מידע מדויק ורלוונטי, בצירוף תמונות ואפשרות להתקשר לכל עסק ולנווט אליו.
הברקוד לסריקה יופיע בשילוט, שיוצב במיקום מרכזי בכניסה ליישוב ועל גבי מגנטים שיחולקו לכל תושביו. כאמור בימים אלה, מתקיים פיילוט בשישה ישובים במועצה, המציע פתרון קל ופשוט להנגשת המידע.

מדבק הבר קוד באלוני אבא. צילום: אבישג כהן
מדבקת הברקוד באלוני אבא. צילום: אבישג כהן

"פעמים רבות, אנו נתקלים בבעלות ובעלי עסקים שטוענים כי דווקא השכנים הקרובים אליהם אינם מכירים את השירותים, או המוצרים שהעסק שלהם מציע. במיוחד בתקופה הזו, הכי נוח והכי נכון לרכוש מוצרים ושירותים קרוב לבית", הוסיפה גליקשטיין.
הפיילוט החל לפעול בעדי, אלוני אבא, בית לחם הגלילית, הסוללים, כפר ברוך ותמרת. בחלוף  מספר חודשים, בהם ייבחנו נתוני הכניסות לקישורים, שילוט דומה יוצע לשאר היישובים.
אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל: "ברקוד אחד – פתרונות רבים- המועצה ממשיכה לקדם את העסקים הקטנים במרחב המועצה ולתמוך בהם. יחד עם שותפינו ב'מעברים בעמק', מוצע כעת פתרון חדשני ועדכני, שכל בעלות ובעלי העסקים ביישובים יוכלו ליהנות ממנו, כמו גם תושבים ואורחים."

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|