הטור הכלכלי: הכול על עסק מצליח ועסק בהישרדות?  

עליזה פרץ, מאמנת אישית ויעצת עסקית, מעניקה לכם מספר טיפים בכדי שיגדילו לכם את המחזורים ואת שורת הרווח

אני פוגשת בעלי עסקים בכל מיני הזדמנויות שונות. בכנסים, נטוורקינג, בסמינרים, הרצאות ועוד. כבר בהתחלה אני יודעת לזהות מי עסק מצליח ומי לא כל כך מצליח לסגור את החודש.
ביום שישי האחרון הייתי בכנס של בונים פרטיים. היו שם המון בעלי עסקים שהציגו את מרכולתם, היו את אלה שלא הפסיקו להסתובב בין הלקוחות והיו את אלה שישבו בשולחן וחיכו שייגשו אליהם, וככה בדיוק הם מתנהלים בניהול העסק שלהם, מחכים שיקרה משהו.
סביר להניח שכנראה אותם בעלי עסקים שבצעו פעילות יזומה דהיינו לא משנה איפה היה השולחן שלם בסוף המסדרון או בתחילתו מנהלים עסק מצליח.
הם יזמו, נעו, זזו, והוסיפו לקוחות פוטנציאלים שיהיו בוודאי הלקוחות שלהם, כי רק אצל בעלי עסקים כאלה תזרים המזומנים יצמח.
לעומתם היו כאמור בעלי עסקים שלא הסתובבו וחיכו שיגיעו אליהם. סביר להניח כי הם מסתמכים על פה לאוזן ולא מבצעים עבודה יזומה בשוטף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כאן אשמח לתת לכם את הטיפים בכדי שיגדילו לכם את המחזורים ואת שורת הרווח. כל עסק חייב מנגנון מכירות חזק, חייב לבצע עבודה יזומה עם גנט חודשי, שבועי ויומי.
יש לשווק בכמה ערוצי שיווק שונים ומגוונים ולא רק דרך רשתות חברתיות ופה לאוזן. חשוב גם להשתמש ברשת של שתופי פעולה עם בעלי עסקים נוספים, לבקש מהסביבה הקרובה שלכם לדעת מה העיסוק שלכם כדי שגם הם יפיצו את הבשורה, קבוצות וואטס-אפ, וכן להשתתף בכנסים ולהיות דינמיים ולעשות נטוורקינג אמיתי פעיל ומלא אנרגיה.

הצלחה עסקית זה לא "הוקוס פוקוס" זה המון פעולות מסיביות. אז תהיו פעילים ואם כבר הגעתם תפעלו נכון.

 

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|