הטור הכלכלי: "מכירות או לא להיות"

בעלי עסקים, קבלו טיפים מעשיים להגדלת מאגר הלקוחות שלכם, ולשמר את הלקוחות הקיימים מנצחים מעליזה פרץ, מאמנת אישית ויעצת עסקית

לאחרונה אני פוגשת לא מעט אנשים שמספרים לי על קושי בגיוס לקוחות חדשים. אותם אנשים ובעלי עסקים השקיעו סכומי כסף נכבדים בכדי לפתוח עסק, לקחו הלוואות מהבנק, אבל צערם הם לא מצליחים לשלם לספקים, הם לא מעבירים משכורת הביתה, הם מצויים בקשיים פיננסיים, מתלבטים אם להמשיך או לסגור את העסק, וכל זה כי יעדי המכירות שהגדירו על מנת לעמוד בהתחייבויות של העסק לא צלחו.
חברים, על מנת להזרים לקוחות משלמים לעסק ישנה שיטה ברורה ומדויקת שתביא לכם את הלקוחות האולטימטיביים. בעזרת שיטה זו תוכלו להבין מה באמת הלקוח שלכם מבקש, להיות בהקשבה פעילה ולהבין בעזרת שאלות מכוונות מה הלקוח צריך, וכך תסגרו יותר עסקאות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כל עסק גדול כקטן צריך להכניס לקוחות חדשים מידי חודש, ולדאוג לשימור לקוחות. בתהליכי הליווי שלי מול הלקוחות העסקיים אנחנו מקפידים לבנות מערכת יעדי מכירות ברורה אשר נפרסת על פני כל השנה.
אנחנו מגדירים יעדי מכירה חודשיים, שבועיים ויומי, מנהלים מעקב יומי של כמות השיחות היזומות שמבצעים על מנת לגייס לקוחות חדשים, ובונים תסריטי שיחה מתואמים לכל עסק בנפרד, לפי התועלות אותם העסק מנגיש ללקוחותיו.
אסור לשכוח לבצע בקרה ופיקוח על התהליך, על מנת לוודא שאכן כל עובד בעסק מיישם את הנדרש.
אומנות המכירה אינה רק לאנשי מכירות. בעל עסק יכול ללמוד אותה ולהטמיע בעסק שלו. לשם כך עליכם להבין מה הלקוח שלכם מבקש, מה יצא לו מזה אם הוא ירכוש מכם שרות או מוצר, ולאחר שהבנתם את התועלות שלכם עבורו, תתמללו זאת בתסריטי השיחה שלכם בשלבי המכירה.
חובה עליכם לשלוט בסגנונות תקשורת השונים, ולהבין שלא כל הלקוחות מדברים באותה השפה. ישנם לקוחות שמחפשים בטחון ויציבות, אחרים מחפשים את השורה התחתונה ויש את אלה שמבקשים לדעת את כל הפרטים הקטנים ביותר.
לכן כאשר אתם מנהלים שיח עם הלקוח תהיו קשובים, ותענו לו על מה שבאמת הוא צריך ע"פ סגנון התקשורת שלו. אימון מכירות יביא אתכם לצמיחה עסקית, יגדיל את המכירות ויעביר אתכם לתזרים מזומנים חיובי.

בהצלחה .

 

"יעקב היה נוכח בלידה. הרגשתי אותו איתי"

|

השמיים הם לא הגבול: תוכניות הילדים של שחקים

|