פגישת עבודה מוצלחת לעובד נור עם השרה להגנת הסביבה

בפגישה הודה נור לשרה על תמיכתה במאבק מניעת הקמת תחנות כח מבוססת גז מזהם, באזור התעשייה "מבואות הגלבוע". הפגישה עסקה בנוסף בקידום הסרת החסמים, וייעול ושיפור הליכי הקמת מיזמים סולאריים במרחב הגלבוע

ראש מוא"ז הגלבוע, עובד נור, רתם השבוע שותפה חשובה למהפכת ניהול הפסולות במועצה. היה זה במהלך פגישת עבודה מוצלחת עם גילה גמליאל, השרה להגנת הסביבה. את תחילת המפגש ניצל ראש המועצה, להודות לשרה על תמיכתה המשמעותית במאבק שהוביל, למניעת הקמת תחנות כח מבוססת גז מזהם, באזור התעשייה "מבואות הגלבוע".
כזכור, לפני שבוע התבשרו בגלבוע על הקפאת הליכי תכנון התחנה, כאשר עמדת המשרד לאיכות הסביבה, היוותה גורם חשוב בקבלת ההחלטה.
עיקר הפגישה עסקה ברתימת השרה ומשרדה החשוב, למהפכת ניהול הפסולות, אשר מוביל נור בגלבוע.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


"אנו פועלים לייצר עבור כולנו עתיד טוב יותר", אומר נור. "בשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה, ובראש המשרד לאיכות הסביבה, יצאנו למהלך נרחב שישמור על איכות ובטיחות חיינו בגלבוע. כולנו מחויבים לגלות אחריות, וכמו כל פעולה משמעותית שמובילה המועצה הנוכחית, הסדרת נושא ניהול הפסולות, מתקיימת בשיתוף פעולה הדוק עם התושבים והוועדים".
עוד עסקה הפגישה בקידום הסרת החסמים, וייעול ושיפור הליכי הקמת מיזמים סולאריים במרחב הגלבוע. בשנתיים האחרונות מוביל ראש המועצה, מעורבות אקטיבית של המועצה בנושא מיזמים סולאריים, כתוצאה מגיבוש חזון פיתוח המשאבים החקלאיים והסביבתיים. גולת הכותרת לכך מתבטאת בהקמת שדה סולארי, שיפיק חשמל בהספק של 250 מגה-וואט. יהיה זה שדה הסולארי הפרטי הגדול בישראל, שיהווה מנוף כלכלי חסר תקדים עבור כל מושבי חבל התענך, אשר באדמתם יוקם הפרויקט.