עפולה: שרים על הדרך

מיזם מוזיקלי עירוני בבירת העמק חושף שירי משוררים מקומיים בשלטי חוצות במרחב הציבורי 

אם הסתובבתם ברחובות עפולה לאחרונה בטח נתקלתם במיזם תרבותי חדש במסגרתו פרסמה עירית עפולה על מכוונים ותחנות אוטובוס טקסטים של שירים. הראשון שזכה לחשיפה הוא בן העיר הפזמונאי המוכר והאהוב נועם חורב שאפילו הגיע להצטלם על רקע השירים.
חורב, כותב ויוצר זוכה פרס אקו"ם ואחד מהאמנים הבולטים שיצא מהעיר כתב עשרות להיטים במהלך השנים למיטב האמנים וביניהם אפשר למצוא בין היתר את "מתנות קטנות" (רמי קלינשטיין), "כשאחר" (אייל גולן), "אישה חרסינה" (מירי מסיקה), "סתם שני אנשים" (רוני דלומי), "אם זאת מלחמה" (משה פרץ), "ניפגש בחלומות" (עילי בוטנר וילדי החוץ) ועוד.
במסגרת המיזם "שרים על הדרך" עלה השבוע בפעם השנייה בשלטי חוצות ברחבי העיר ועליהם שיריהם של ארבעה משוררים וביניהם השירים "נופי העמק" ו"מסע של כדור פורח" של האומן הרב תחומי איש גורדון, השירים "חנויות רחוב" ו"גשר" של המשוררת צופית אורן שהספקיה במהלך חייה להתחרות בלא מעט תחרויות שירה ולימים התמקצעה בכתיבה טיפולית המשלבים כתיבה וטיפול דרך קלפים טיפוליים. כמו כן פורסמו השירים "אז אני אוהב" ו"הוא הבטיח" של המשורר אילן וקנין שכתב ארבעה ספרים "שירים שבלב", "ריקוד חיינו", "כמו אילן" ו"ילד לעולם" וכן השיר "בית" של המורה לספרות והמשוררת אורלי שמואלי- מחברת ספר השירים ״נשל" בהוצאת פרדס ובעריכת המשורר אמיר אור.
בעיריית עפולה ציינו כי בהמשך יעלו סיפורים קצרים ושירים של סופרים ומשוררים מקומיים נוספים.