עפולה: סמנכ"ל מוסדות החינוך הודיע על התפטרותו

במכתב שכתב שרון מאיו, סמנכ"ל מוסדות החינוך בעיר, לאנשי החינוך בעיר הסביר את התפטרותו בסיבות אישיות ובאי אישור מינויו על ידי משרד הפנים

לאחר חמישה חודשים בלבד בתפקיד, סמנכ"ל החינוך בעיריית עפולה, שרון מאיו, הודיע אמש על התפטרותו.
במכתב שהפיץ היום מאיו למנהלי מוסדות חינוך בעיר ואנשי מנהל החינוך הוא כתב: “אנשים יקרים, מבקש לעדכן אתכם כי ביקשתי לסיים את תפקידי כראש מנהל חינוך בעפולה וזאת מהסיבות האישיות ועל רקע העובדה שעל אף שעמדתי בכלל התנאים של המכרז לתפקיד, כפי שמצאה אותי הועדה שמונתה על ידי העירייה לפני שלושה חודשים, טרם אושר מינויי על ידי משרד הפנים. במעמד עצוב זה עבורי, מבקש להגיד לכם תודה אנשי החינוך בעיר..אתם המגדלור והאלומה אשר מכווינה את החינוך קדימה בעיר. אני מאמין גדול בפוטנציאל הקיים בעפולה, בעת הנוכחית, להיות מעצמה חינוכית ולשמש כמגדלור עולמי בתחום זה. השכילו לקחת פוטנציאל זה ולקדמו באופן יומיומי..אשמח תמיד לעמוד לרשותכם בכתף ובעצה, אתם ואתן אצלי עמוד בתוך הלב ואני מאמין אמיתי בכל אחת ואחת מכן לקידום תחום החינוך בעיר", כתב מאיו.
מאיו (45), מונה למחליפו של ג'קי ונונו, ששימש קודן לכן בתפקיד בארבע השנים האחרונות.
מעיריית עפולה נמסר בתגובה: “שרון מאיו, סמנכ"ל החינוך, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו מסיבות אישיות וזאת בין היתר על העובדה שעמד בכל תנאי הסף במילוי תפקידו, טרם קבלת כל האישורים הנדרשים להמשך העסקתו. אנו מודים לשרון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך".