עפולה: "ניצחון על הפועל ר"ג ישחרר הרבה לחץ"

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות ויכולת בינונית בהפועל עפולה מחפשים ניצחון שיחזיר אותם למסלול הנכון. הקבוצה של ניסן יחזקאל תארח במוצאי חג (ב', 21:00) את הפועל ר"ג המפתיעה. שחקן בעפולה: "הפועל ר"ג קבוצה מעולה. הולך להיות משחק קשה"

 

אחרי שתי תוצאות תיקו הפועל עפולה תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח במוצאי חג (ב', 21:00) את הפועל ר"ג במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הלאומית.

כאמור, הקבוצה של ניסן יחזקאל מגיעה למשחק הזה אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות (הפועל אשקלון ורמת השרון) שהכניסו את המערכת ללחץ. אחרי התיקו האחרון מול הפועל רמה"ש ביקורת חריפה נמתחה על השחקנים הבכירים שלא מספקים עד כה את הסחורה.

מנגד, הפועל ר"ג של דני גולן היא אחת הקבוצות המפתיעות של הליגה, ומגיעה למשחק הזה ממרומי הטבלה כשהיא נמצאת במקום השני עם מאזן של שני ניצחונות ותיקו בשלושה משחקים.

בעפולה יודעים שניצחון יחזיר אותם לחלק העליון של הטבלה, ויתרה מכך גם ישחרר לחץ במועדון. "אנחנו חייבים לנצח בכדי לא לאבד קשר עין עם הצמרת. ניצחון על הפועל ר"ג ישחרר הרבה לחץ. אם חלילה לא ננצח זה עלול להכניס אותנו ללחץ גדול, דבר שאף אחד לא רוצה בו במועדון. הפועל ר"ג קבוצה מעולה, הולך להיות משחק קשה מאוד", אמר שחקן בקבוצה.