עפולה: מתהדק הקשר בין העירייה למנהלת התושבים של הרובע

בחודשים האחרונים התקיימו שלל פעילויות של אגף הצעירים והנוער ברובע, ומחלקת חזות העיר ביצעה מגוון פעולות ברובע: הצבת סככות, התקנת שלטי רחוב, סימון ותמרור רחובות, הצבת לוחות מודעות ועוד.

עיריית עפולה ומנהלת רובע עמק יזרעאל מהדקות את שיתוף הפעולה ביניהן, במגוון רחב של פעולות לרווחת התושבים. יו"ר המנהלת יניב פרץ נמצא בקשר רציף עם ראש העיר יצחק מירון, עוזרו וגם עם מנהל לשכת פניות הציבור, מוטי פריאל, בכל הקשור לבעיות הצצות ברובע.
בחודשים האחרונים התקיימו שלל פעילויות של אגף הצעירים והנוער ברובע, כולל הפעלות לילדים הרצאות ופעילויות לזוגות הצעירים וקבלת שבת בפארק העירוני. במסגרת הזו פועלת בחודשים האחרונים גם מחלקת חזות העיר, בראשות יהורם לוי, לשיפור התשתיות על פי בקשתם של פרץ וחבריו למנהלת הרובע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לוי מספר על שלל הפעולות שהוא ואנשיו ביצעו ברובע בחודשים האחרונים: "בחצי השנה האחרונה טיפלתי מול המנהלת ברובע וגם מול פרץ כמעט בכל התחומים, בהשקעה לא מבוטלת. הותקנו שלטי רחוב בכל הרובע באופן אחיד לכל הרחובות כמו בשאר רחובות העיר, הוצבו סככות המתנה בתחנות ההסעה ברחבי הרובע, לוחות מודעות חדשים ואחידים, התקנו ספסלי עץ משולב עם מתכת, סומנו ותומררו רחובות בכל הרובע על פי תוכנית העבודה, הותקנו 400 מטר של מעקות בטיחות, שופצה פינת הכלבים, הצבנו 25  אשפתונים ותחנות אוטובוס חדשות. בימים הקרובים יתחילו גם בהנמכות במעברי החציה החדשים ברובע".
במסגרת ההשקעה בתשתיות נחנך לאחרונה "גן ספיר", שבו הוצבו  מתקני גן ברמה הגבוהה ביותר, דשא סינטטי, הצללה ותאורה, ספסלים להורים ועוד. "תודה על התגובה המהירה", כתב פרץ לראש העיר מירון. "אנחנו לגמרי לא מתעלמים ממה שנעשה ומעריכים את הנכונות והמאמץ. יחד עם זאת אנו ממשיכים לשקף את שנותר לעשות. אנו רואים כבר בשטח את התערבותך ומאמינים שהטיפול ימשך במהירות וביסודיות הראויה".