עפולה: מחירי דירות יד שנייה עלו ב-10.3% משנה שעברה

במהלך החודשים ינואר עד ספטמבר 2016 נמכרו בבירת העמק 600 דירות חדשות – מה שמציב את עפולה בין עשרת הערים שנמכרו בהן הכי הרבה דירות חדשות בתקופה זו

נף הנדל״ן הישראלי רושם זינוק מתמיד במחירי הדירות בישראל וסוחף איתו גם את העיר עפולה: מנתוני מדד הנדל"ן של יד2 עולה כי מחירי דירות יד שנייה בעיר עלו בשנה האחרונה ב-10.3% ובסה"כ רשמו עלייה של 17.8% משנת 2014.
עוד עולה מנתוני יד2 כי המחיר הממוצע למ"ר עמד בחודש אוקטובר 2014 על 6,914 שקל למ"ר ונסק למחיר של 8,143 שקל למ"ר באוקטובר 2016.
על פי נתוני הלמ"ס גם הביקושים לדירות חדשות בעיר גבוהים. במהלך החודשים ינואר עד ספטמבר 2016 נמכרו 600 דירות חדשות מה שמציב את העיר בין עשרת הערים שנמכרו בהן הכי הרבה דירות חדשות בתקופה זו. חלק ניכר מאותן דירות נמכר ברובע יזרעאל המתפתח בעיר.

• מירון: "עפולה מספקת מענה רלוונטי לשיפור איכות החיים של התושבים הוותיקים והחדשים כאחד"

יצחק מירון, ראש עיריית עפולה, התייחס לנתונים המצביעים על הגידול המהיר בביקושים לדירות בעיר, ואמר: "במסגרת ההתפתחות המואצת של העיר עפולה, המבססת את מעמדה כמטרופולין הבא, אשר רק לאחרונה השקנו את רכבת העמק, אנו נערכים לביקושים הגוברים כמעט בכל תחום אפשרי: בתחום התעסוקה אנחנו מקדמים פיתוח של תעשיות הייטק בפארק הייטק ההולך ונבנה, משדרגים את מערכות החינוך העירוניות, בשנת 2017 יקומו שני מתחמי תרבות ובילוי פנאי, מתחם הרכבת ההיסטורית ומתחם השוק, וגם השנה – תסתיים בניית התחנה המרכזית החדשה, כך שעפולה מספקת מענה רלוונטי לשיפור איכות החיים של התושבים הוותיקים והחדשים כאחד".

"תמונת ניצחון" מהעמק

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|