עפולה "לובשת חג": הרמת כוסית לעובדי העירייה

מאות עובדי המחלקות והאגפים השונים בעיריית עפולה התכנסו הבוקר להרמת הכוסית המסורתית

יצחק מירון ראש עירית עפולה
יצחק מירון ראש עירית עפולה

במזג אוויר חמים ובאווירה חגיגית התכנסו הבוקר מאות מעובדי עיריית עפולה להרמת הכוסית המסורתית בחצר בניין העירייה. לצד העובדים הרבים השתתפו באירוע גם חברי הקואליציה במועצת העיר, אישי ציבור, אנשי עסקים מובילים, נציגים מכוחות הביטחון ועוד.
כיבוד מגוון קיבל את פני הבאים ולאחר קבלת פנים החלו ברכות. ראשון הדוברים והמברכים היה יושב ראש ועד העובדים יוסי חן. בהמשך נשאו דברים גם רב העיר הרב שמואל דוד וראש העיר יצחק מירון. דוד סויסה, חבר מועצת העיר שקיבל לאחרונה את תפקיד מחזיק תיק החינוך בעיר הפגין נוכחות בולטת לצידם של בכירי העירייה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אנו מסיימים בקרוב שנה ומתחילים שנה חדשה", אמר מירון בעיר והוסיף, "מילה נרדפת לעיר עפולה היא המילה תנופה.
כולנו יודעים על מה מדובר ולשמחתנו לא רק אנחנו. גם אורחים שמגיעים אל העיר אחת לתקופה לא מפסיקים להתפעל מהתנופה שהעיר עוברת לרוחב בחידוש במהפכני, בתשתיות, ובפרויקטים מיוחדים. אנחנו עיר שרואה את עצמה גדולה וגם גופים מהמגזר הפרטי והלאומי מעורבים במה שקורה כאן.
כולם מזהים את הפוטנציאל. אלו שנות עפולה. זו אחת מהתקופות היותר משמעותית של העיר, ולשמחתנו אנחנו רק בהתחלה. אנחנו עדיין לא רואים את כל התוצאות של התנופה הזו. אנחנו משקיעים גם במערכת החינוך גם ברמה הפיזית וגם הפדגוגית. גם עכשיו אנו רואים תוצאות חיוביות בחינוך ונראה זאת גם בעתיד".

תמונות מתוך אירוע הרמת כוסית לעובד עיריית עפולה:

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|