עפולה: יוצא לדרך פרויקט שיפור פני חצרות פנימיות פרטיות

עבודות השיפוץ יחלו בשלב ראשון במקבצי גינות פרטיות, ברחוב קינמון, וולפסון וברחוב הרצל 12 שניהם בעפולה עילית

עיריית עפולה פועלת בשנים האחרונות לשיפוץ שטחים ציבוריים ברחבי העיר. לפני כשנה יצא קול קורא של המשרד להגנת הסביבה בשיתוף קק"ל להשקעה בשיפור פני שטחים פרטיים בבניינים משותפים.
עיריית עפולה נרשמה לקול הקורא שיועד לערים בפריפריה ויחד עם עכו זכתה לקבל את הפרויקט החשוב הזה. במסגרת הפרויקט ישופצו בשלב הראשון שלושה מקבצים של גינות פרטיות. המקבץ הראשון ברחוב קינמון, השני ברחוב וולפסון והשלישי ברחוב פנקס ורחוב הרצל 12, שניהם בעפולה עילית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מדובר במקבצים של בלוקים המאכלסים מאות משפחות שייהנו משדרוג בחייהם. יש לציין כי המימון המלא של הפרויקט הוא של עיריית עפולה והמשרד להגנת הסביבה וקק"ל. הוא יכלול פיתוח גינות פרטיות ושיפוצן וכן החלפת מדרכות ודרכי גישה. יש לציין כי לפני תחילת העבודות נערכו פגישות ושיתוף פעולה עם הדיירים והאגודה לתרבות הדיור שידאגו שההשקעה העצומה לא תרד לטימיון וישמרו על איכות חיי התושבים.
בנוסף לשיפור פני הבתים כולל המבצע הנחת קולטים סלולריים על מבני ציבור בעיר שיהוו מקור חשמל זול חסכוני וללא פגיעה באיכות הסביבה. בין השאר יותקנו המערכות על גג: חטיבת הביניים אלון, בתי הספר גוונים, בית זאב, נועם מוריה ובן צבי וגגות היכל הספורט וחדרי ההלבשה של הכדורגל במתחם הספורט בעפולה עילית.

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|