עפולה: הצלחה לפסטיבל הציורים בתלת מימד, ולעפוליז' בשוק החדש

תושבי העיר הגיעו במהלך החג להתרשם ממגוון הציורים המרשים בשדרות ארלוזורוב. בשישי שבת אלפים באו לפסטיבל התרבות המקומי במתחם השוק החדש

תושבים מעפולה ומכל הצפון הגיעו במהלך חול המועד סוכות לשדרות ארלוזורוב בעירר במטרה לצפות בתערוכת הציורים הבינלאומית בתלת מימד. חלק ניכר מהתושבים לא ויתר על ההזדמנות להצטלם עם המשפחה ולהוסיף מספר צילומי סלפי. בין הציורים גם יצירות של האמנית סיוון ג׳ינו מעפולה.
בפסטיבל הוצגו עשרות ציורי רחוב בתלת ממד שיצוירו מספר ימים קודם לכן בידיי ציירים מכל רחבי העולם וציירים ישראלים, לצד מייצגי רחוב אינטראקטיביים, מופעי רחוב מיוחדים ושילובים של מוסיקה, מחול, תיאטרון ואומנות. עוד בתכנית: פסלים חיים, אומני ותיאטרוני רחוב, לצד הציירים, התערוכות והמיצגים האומנותיים.
התוצרים המרשימים והייחודיים של הפסטיבל ייצרו מיזוג מושלם בין עולם האון ליין (רשתות חברתיות, אתרים ובלוגים) לבין האוף ליין, שכן באי הפסטיבל מצלמים עצמם בציורים המרהיבים ומשתפים ברשתות החברתיות.

פעילויות לילדים ולמשפחה
פסטיבל עפוליז': מבקרי הפסטיבל נהנו מתרבות, מופעים ופעילויות לילדים ולמשפחה

• בפסטיבל עפוליז, הייתם?

כ-14,000 מבקרים גדשו בסוף השבוע האחרון את מתחם השוק המתחדש בעפולה, שם קיימה "תנועת תרבות" את פסטיבל Afuli'z לאמנות מקורית. ההמון השמח נהנה מהופעות חיות של הרכבים מוסיקליים, גלריית אמנות צבעונית, שוק תוסס עם שלל דוכנים, הפעלות לילדים וסדנאות אמן.   בין החוגגים נצפה גם ראש עיריית עפולה יצחק מירון, שהגיע לספוג מהאווירה המחשמלת.
אושרי אקוקה ויובל אלטרלוי, יזמי מתחם השוק החדש, מוסרים כי "מתחם השוק יארח, לצד הפעילות השוטפת המתוכננת, אירועים והפקות שונות שיעשירו את חיי התושבים. המתחם עומד בחזית ההתחדשות העירונית ומוביל מהלכי מיצוב מחדש של עפולה. לאור ההצלחה של פסטיבל עפוליז', מתעתד המתחם לייצר שיתופי פעולה עם גופים נוספים, עירוניים ופרטיים. נוסף על כך ובעקבות הענות התושבים, ייערכו במתחם אירועי קבלת שבת והופעות מוסיקליות בערבי שישי".

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|