עפולה: המשטרה עצרה שתי נערות ליווי זרות ו״מאדאם״

שתי נערות ליווי זרות ו-"מאדאם" נעצרו בפשיטה של המשטרה על דירה בה פעל בית הבושת. נתפסו בנוסף מאות קונדומים ואלפי שקלים במזומן

במסגרת פעילות יזומה שוטרי משטרת ישראל פשטו אתמול על בית בושת בבניין מגורים במרכז עפולה. בדירה נמצאו שתי נערות ליווי זרות בתחילת שנות השלושים לחייהן והסרסורית שלהן גם היא בשנות ה-30 לחייה, תושבת נצרת עלית.
הבנות כולן נעצרו והיום בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרן עד ליום שני.

• "ניצול, פגיעה גופנית ונפשית בנותני שירותי הזנות ולעתים אף גם סחר בבני אדם"

בנוסף בדירה נתפסו מאות קונדומים וכסף בסך של כ-2,000 ש"ח וברשותה של הסרסורית נתפסו גם מספר טלפונים ניידים. בעל הדירה בה בוצעה הפעילות יוזמן לשימוע לפני סגירת המקום.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: "משטרת ישראל רואה בתופעת הזנות תופעה שלילית בה משולבת פעילות עבריינית רחבה יותר: ניצול, פגיעה גופנית ונפשית בנותני שירותי הזנות ולעתים אף גם סחר בבני אדם. תופעת הזנות אף מעמידה בסיכון את מקבלי השירותים, הן בשל המערבות של גורמים עברניים בהפעלתה והן בשל החשש לפגיעה בריאותית. הפעלה של בתי בושת באיזורי מגורים מהווה מפגע לדיירי הסביבה ופוגעת באיכות חייהם. משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן יזום למיגור התופעה וקוראת לאזרחים המוצאים את עצמם נפגעים מקיום הפעילות לפנות לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהם״.

אחת הנשים שנעצרו בפשיטת המשטרה על בית בושת בעפולה. צילום: דוברות המשטרה
אחת הנשים שנעצרו בפשיטת המשטרה על בית בושת בעפולה. צילום: דוברות המשטרה

תכירו: מרכיבת הטילים מנוף הגליל שהשתתפה בהגנה האווירית מול איראן

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|