עפולה הושפלה 4:1 מול נצרת עילית: השחקנים נקנסו

ביזיון בבירת העמק: נצרת עילית השפילה 4:1 בדרבי את הפועל עפולה, שנראתה כמו קבוצת נוער מבוהלת. ששי יעקב רתח מעצבים וצעק על השחקנים בחדר ההלבשה: "זה ביזיון". בנוסף, הטיל עליהם קנס כספי בגובה 10 אחוזים מהמשכורות. היו"ר אסולין: "לא זוכר לי השפלה כזו". שחקן: "נראינו בושה". גיזי דורבור נפגע בברכו ופונה לבית החולים

את הביזיון הזה לא יישכחו עוד הרבה מאוד זמן בהפועל עפולה. מאז שעפולה עלתה לליגה הלאומית היא לא הפסידה בדרבי להפועל נצרת עילית. אמש (ב') זה קרה לראשונה, כשהקבוצה המסובכת של רפי בוסקילה עשתה לעפולאים 'שחיטה כשרה' עם ניצחון מוחץ 4:1, שמזעזע את כל המערכת בהפועל עפולה.

כל עפולאי שנכח אמש ביציע, בין אם הוא אוהד מן המניין או גורם שקשור בצורה כזו או אחרת למערכת, חש השפלה מביכה. יש הפסדים מביכים שהאוהדים יזכרו במשך הרבה מאוד זמן, וההפסד אמש נכנס לקטגוריה הזו.  לא בכדי, בסיום המשחק ראשי הפועל עפולה לא ידעו איפה לקבור את עצמם מרוב בושה. נשיא המועדון ששי יעקב נכנס עצבני לחדר ההלבשה ו'שטף' את השחקנים בזעם: "זה ביזיון". הנשיא גם הטיל על השחקנים קנס כספי בגובה 10 אחוזים מהמשכורת החודשית, וזאת למרות שתקנון ארגון השחקנים המאושר אוסר זאת.


המאמן אייל לחמן, כרגיל, שוב ביצע מסע אלתורים בהרכב. יזי דורבור, ללא ספק השחקן הכי משמועתי של עפולה בחלק האחורי, נפגע במהלך המחצית הראשונה לאחר שנתקל בשלט הפרסום.


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הפועל נצרת עילית, על הנייר, נחשבת לקבוצה פחות טובה מהפועל עפולה. אבל במשחק הספציפי הזה היא הייתה עדיפה בחמש דרגות מהפועל עפולה, שנראתה כמו קבוצת נוער מבוהלת שלא מסוגלת לחבר שתי מסירות מדויקות.

המאמן אייל לחמן, כרגיל, שוב ביצע מסע אילתורים בהרכב. כשפתח עם אופיר טקיאר בחלק הקדמי והותיר את עזת חלאיילה בספסל. בנוסף, בעקבות היעדרותו של דור מליחי (צהובים) עם עמית מזרחי פתח כמגן ימני, ובהמשך הוא הסיט את נתנאל גולדמן לעמדה זו, ואחריו זה היה אור אליהו שמילא את התפקיד. עם כל הכבוד לצעדים האמיצים של אייל לחמן והרצון לנסות כל מיני רוטציות משונות, לפעמים נדמה שהוא הולך רחוק מדי עם הפנטזיות והמחשבות שלו, עד כדי כך שזה עולה לקבוצה באבדן נקודות.

• הגנה כמו גבינה צהובה עם חורים

גיזי דורבור, ללא ספק השחקן הכי משמועתי של עפולה בחלק האחורי, נפגע במהלך המחצית הראשונה לאחר שנתקל בשלט הפרסום ונזקק לטיפול רפואי בבית חולים העמק. יציאתו של דורבור שיבשה לחלוטין את ההגנה של עפולה, שבמשחק הזה נראתה עמו גבינה צהובה עם חורים.
הפועל נצרת עילית, שמסובכת עמוק בתחתית, רשמה ניצחון שני רצוף. וכעת היא מרוחקת נקודה אחת בלבד ממבחנים ו-2 נקודות מהישארות בליגה. חניכיו של רפי בוסקילה, שהגיעו לדרבי הזה עם הגב לקיר, נראו הרבה יותר מחויבים. הם שיחקו כדורגל שוטף ומהנה לעין, שלטו לאורך רוב המשחק ורק חוסר מזל מנע מהם ניצחון בתוצאה גבוהה יותר.

• דני אסולין: "לא זכור לי הרבה זמן השפלה כזו"

יו"ר הפועל עפולה דני אסולין, שנראה עצבני ומושפל, אמר בסיום: "קורה שמפסידים, אבל בצורה כזו להפסיד זה לא מקובל עלינו בשום אופן. אני נמצא בכדורגל הרבה מאוד שנים ולא זכור לי הרבה זמן השפלה כזו. נראינו זוועה. הטלנו קנסות על השחקנים במטרה לזעזע ולא בגלל שאנחנו רוצים לקחת מהם כסף".

שחקן בקבוצה הוסיף ואמר: "אין הרבה מה להגיד, פשוט נראינו בושה. יכולנו להפסיד בתוצאה הרבה גבוהה. ההפסד הזה צריך להדליק לנו נורה אדומה".