עפולה: ההרפתקאות של לחמן עלולות לסבך את הקבוצה

אז נכון שלפעמים החילופים שלחמן מצליחים פה ושם וזה מתברר כבינגו, אבל בינתיים הקבוצה איבדה את המקום בפלייאוף העליון (כישלון כשלעצמו) ואולי גם עשויה להסתבך בתחתית בגלל ההרפתקאות היומרניות של המאמן הנועז שמחליף הרכבים כמו גרביים. טור אישי

התבוסה המשפילה שספגה הפועל עפולה מול נצרת עילית, היא מסוג ההפסדים המביכים שנצרבים בתודעה של האוהדים לאורך זמן רב. התבוסה הזו צריכה להדליק לעפולאים נורה אדומה, משום שהפסד נוסף מחר (ב')
מול בית"ר רמלה/ת"א עלול לייצר כדור שלג שלילי, ובעצם לסבך את עפולה בתחתית. אז מי אמר שהעונה נגמרה ואפשר ללכת לים?
פרט לגיזי דורבור, לא היה שחקן אחד שהפגין את האגרסיביות ואת המחויבות שעפולה הייתה זקוקה לה. לא פלא שלאחר יציאתו מהמגרש ההגנה העפולאית נראתה כמו גבינה צהובה עם חורים.

• עטר ג'וניור סיבסב את עפולה:

אומנם פורים מאחורינו אבל בדרבי הזה נצרת עילית התחפשה לקבוצת צמרת קטלנית שפשוט עשתה לעפולאים בית ספר לכדורגל. מעל כולם בלט רועי עטר הצעיר, הבן של האיש והתלתלים ראובן עטר. בזמן שאבאל'ה ראובן הסתחבק עם ששי יעקב ביציע, יורש העצר המוכשר סיבסב את הגנת עפולה כמו סביבון בחנוכה.

• קבוצה בלי 'בוס':

ואי אפשר לכתוב טור מבלי להתייחס (ניחשתם נכון) לשיטת הרוטציה של המאמן "הנועז" אייל לחמן. יש להודות, אני מאוד מעריך את לחמן בתור איש מקצוע. אבל שיטת הרוטציה שלו מתחילה להרגיז אפילו את המתונים שבאוהדי עפולה. לחמן מבין גדול בכדורגל, ויש כאלה שיגדירו אותו כגאון מהלך על שניים, כזה שיש לו ידע עצום בענף, עד כדי כך שהוא יודע את מידות הנעליים של שחקנים בליגה השלישית באזרבייג'ן. אבל בחייאת, מה נסגר עם כל החילופים והאלתורים בהגנה. יש לי תחושה שלחמן הולך רחוק עם הפנטזיות, ואפילו רחוק מדי. ולמה נראה לכם שזה קורה? כנראה שלחמן מרגיש חופשי לעשות בעפולה כל העולה על רוחו, משהו שאולי לא היה מרשה לעצמו לעשות במועדונים אחרים, בהם יש 'בוסים' חזקים שיודעים להעמיד אותו במקום כשצריך.
אז נכון שלפעמים החילופים שלחמן מצליחים פה ושם וזה מתברר כבינגו, אבל בינתיים הפועל עפולה איבדה את המקום בפלייאוף העליון (כישלון כשלעצמו) ואולי גם עשויה להסתבך בתחתית בגלל ההרפתקאות היומרניות של המאמן הנועז שמחליף הרכבים כמו גרביים.

• מישהו זוכר מה קרה לאשקלון?

לא רוצה להישמע בתור אחד שבא לזרוע פאניקה, אבל לפני שנתיים הפועל אשקלון הצהירה על עלייה לליגת העל ובפועל פספסה את הפלייאוף העליון בגלל הפסד ביתי לעפולה במחזור הסיום של העונה הסדירה. בהמשך, הקבוצה הדרומית קרסה בפלייאוף התחתון ונשרה לליגה השלישית. ומי אימן שם באותה עונה? ניחשתם נכון…אייל לחמן. ועכשיו אתם מודאגים יותר? אם כן, אפשר להבין אתכם.