עפולה: "הצתתי את הבית יחד עם כל בני המשפחה"

גבר בן 56 המתגורר ברחוב יהושע בעיר הודיע הבוקר למשטרה כי הצית את ביתו, יחד עם כל בני המשפחה. רעייתו של החשוד בהצתה שנעצר ע"י המשטרה סיפרה על סכסוכים ביניהם

היום לפנות בוקר, גבר בן 56 התקשר למוקד 100 של משטרת ישראל והודיע כי הצית את ביתו ברחוב חנקין בעפולה יחד עם כל בני משפחתו.
שוטרי משטרת ישראל יחד עם לוחמי כיבוי אש הוזנקו לזירה והבחינו בעשן יוצא מהדירה. הכוחות נכנסו לדירה והבחינו כי אש אחזה בסלון הבית. לוחמי האש סרקו את הדירה היטב אך לא נמצאו בה אנשים, בהמשך, שוטרי משטרת ישראל פינו מהבניין חמישה דיירים שסבלו משאיפות עשן.
במקביל להשתלטות לוחמי האש על השריפה אשתו של המודיע הגיעה וסיפרה על סכסוכים שהתגלעו ביניהם. שוטרי משטרת ישראל עצרו את הגבר והוא הובא הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.
משירותי הכיבוי נמסר: "היום לפנות בוקר פרצה שריפה בדירת מגורים בקומה הראשונה של בניין מגורים ברחוב יהושע חנקין בעפולה. שלושה צוותי כיבוי מתחנת עפולה הוזנקו לזירה ופעלו מיד לכיבוי השריפה שפרצה באחד מחדרי המגורים בדירה. במקביל לוחמי האש ביצעו סריקות לאיתור לכודים. במהלך האירוע אמא וילדיה המתגוררים בקומה השנייה בבניין טופלו על ידי צוותים של מד״א ממרחב גלבוע כתוצאה משאיפת עשן. מצבם מוגדר קל".