עפולה: דיירי בניין פונו בעקבות חשד לדליפת גז

חקירה של צוותי לוחמי אש העלתה כי מקור הריח הגיע ממקרר מיני בר שמערכת הקירור שלו עובדת על אמוניה. המחשה: צילום ארכיון

היום בצהריים התקבלה במוקד שירותי הכיבוי בעפולה- בתחנה מרחבית עפולה הודעה על ריח של גז ממקור לא ידוע בבנין משרדים ברחוב הכנסת בעפולה. צוות ראשון של לוחמי אש הגיע לזירה בתוך זמן קצר ועדכן כי מדובר בריח ממקור לא ידוע בחדר מדרגות.
בהמשך שלושה צוותים נוספים עם נגרר ניטור בפיקודו של מפקד המשמרת דורון קדוש הגיעו למקום. צביקה יעקובוב, דובר שירותי הכיבוי בעמקים סיפר כי הבניין פונה מיד מדייריו.
לאחר הערכת מצב וניטור של הצוותים במקום, התגלה ריח חריף של אמוניה שבקע ממשרד עורכי הדין, בקומה השנייה של הבניין בן חמש הקומות. בהמשך, צוות של לוחמי אש ביצע פריצה למשרד. יעקובוב הוסיף כי הצוותים ביצעו פעולות איוורור על מנת להוריד את הריכוז של החומר.

מכשירי ניטור לגילוי דליפות גז
מכשירי ניטור לגילוי דליפות גז

בתום האירוע התברר כי מקור הריח הגיע ממקרר מיני בר שמערכת הקירור שלו עובדת על אמוניה, "המקרר הוצא מהמשרד לשטח הפתוח והצוותים המשיכו בפעולות אוורור בזירת האירוע", סיכמו בשירותי הכיבוי.

• בת 70 נפגעה על ידי ניידת משטרה

באירוע נוסף שארע היום הולכת רגל כבת 70 נפגעה מפגיעת ניידת משטרה בשעה שחצתה את הכביש שלא במעבר חציה, ברחוב העמקים בעיר טבריה. הפצועה פונתה במצב קשה באמצעות לבית החולים פוריה. שוטרי משטרת ישראל ובוחן תנועה הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.