עפולה: ברשת שחקים נותנים 'בוסט' לנוער

עם החזרה לשגרת החיים (לצד נגיף הקורונה) רשת שחקים מציעה לבני נוער סדנאות מרתקות ושוברות שגרה המותאמות לעולמם ולעידן הטכנולוגי המואץ (ללא כל תשלום). לכם רק נותר לבחור בין סדנת צילום בנייד, יוטיברים, איפור, דיבייט ועוד

נגיף הקורונה שהגיח לחיינו לפני כשנתיים ערער וטלטל את מציאות חיינו באינספור היבטים. אחת האוכלוסיות שנפגעה הכי הרבה מהנגיף היא אוכלוסיית בני הנוער שנאלצו בעל כורחם להסתגר בבתיהם לאורך תקופה ארוכה, ללמוד באמצעות אפליקציית ה'זום' ולהתנתק מהסביבה המוכרת להם, מחבריהם ובכלל מהשגרה שהעניקה להם יציבות.
נוכח ידיעה זו החליטו בחברה למתנסים לקדם פרויקטים שיקלו על אותם בני נוער להסתגל למציאות החדשה, של חיים לצד הנגיף וחזרה לשגרה שהייתה מנת חלקם בטרם נחשפנו למושגים כמו מקדם הדבקה, אומיקרון ואנטיגן.
אחת התוכניות המרכזיות היא "בוסט לנוער", שמטרת העל שלה היא
להוציא החוצה את בני הנוער מעולם האון ליין, הקונסולות והבהייה במשך שעות בסמארטפונים – לטובת רכישת מיומנויות, היחשפות לחברים חדשים וחזרה לתלם.
בימים אלה החלה התוכנית לפעול ברשת שחקים עפולה והיא כבר יוצרת עניין רב בקרב בני הנוער, בעיקר נוכח העובדה כי היא מותאמת לצרכיהם ולתקופה הנוכחית.

אמילי זיידל, מנהלת בית ויצו, תחום קהילה ואירועים
אמילי זיידל, מנהלת בית ויצו, תחום קהילה ואירועים

אמילי זיידל, מנהלת בית ויצו, תחום קהילה וארועים סיפרה כי במסגרת התוכנית פועלות ויחלו לפעול בימים הקרובים שלל סדנאות מעשירות לבני נוער בתחומי עניין שונים.
"השבוע יצאנו לדרך עם התוכנית", הוסיפה זיידל, "הסדנאות הראשונות שכבר החלו לפעול הן סדנת מנהיגות לנערות, צילום בנייד ואיפור. בהמשך ייערכו גם סדנאות ליוטיוברים מתחילים, דיבייט (דיון המתנהל מול קהל) ועוד. כל סדנא מתקיימת לאורך ארבעה מפגשים כשכל מפגש הינו לאורך שעה וחצי".
בשחקים הדגישו כי הסדנאות נערכות ללא כל תשלום וכן שלפעילות יש ערך מוסף בדמות הירתמות של בני הנוער לטובת הקהילה. "הרעיון הוא שהתלמידים ירכשו ידע, ייחשפו לעולמות התוכן וליישומים, יתמקצעו בתחום בו בחרו ולאחר מכן יתרמו את חלקם חזרה לקהילה- יחד עם מדריכי הנוער במרכז הנוער רובע יזרעאל. הרמנו את הכפפה והתאמנו את התכנית והסדנאות לעולם של בני הנוער ואנחנו גם פתוחים לשמוע מהם הצעות לסדנאות נוספות באמצעות הפייסבוק שלנו", אמרה זיידל.
את הסדנאות יובילו אנשי מקצוע מהתחום, עם ידע וניסיון וההרשמה פתוחה עבור כלל בני הנוער מהעיר- לכלל הסדנאות וניתן כל העת להתעדכן ולהצטרף גם דרך דף הפייסבוק של שחקים.
דניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים: "אני מברך על התוכנית שנותנת בוסט- הלכה למעשה לנוער העפולאי. כל אחד ואחת מבני הנוער שלנו בעפולה יוכלו למצוא מקום ללמוד, להתנסות, לחוות ולרכוש ידע במגוון רחב של תחומים, תכנים ועולמות תוכן. אני רוצה להדגיש שאנחנו כאן תמיד גם עבור בני הנוער הערכיים שלנו", סיכם.
(רוצים להירשם? כל הפרטים בפייסבוק שחקים עפולה ואצל מדריכי הנוער במרכז הנוער רובע יזרעאל)