עפולה: אלפים חגגו בפסטיפארק

פסטיבל "פסטיפארק" אירח אלפי מבלים שנהנו משרשת פעילויות שכללה הצגות ילדים, הפנינג לכל המשפחה, תערוכת לגו מטורפת, מופעי מוזיקה ואי אפשר בלי צעדת גבעת המורה המסורתית. צילום: דוברות עיריית עפולה

מני ממטרה משך אלפי צופים ומבלים

פסטיבל "פסטיפאראק" שהפיקה עיריית עפולה באמצעות רשת 'שחקים' בחול המועד פסח ניפץ את כל הציפיות והצליח למשוך אלפי מבלים מעפולה והאזור שבאו לחגוג את חול המועד פסח בבירת העמק.

תערוכת לגו ענקית באוהל המופעים. צילום: דוברות עפולה
תערוכת לגו ענקית באוהל המופעים

שרשרת האירועים החלה בחנוכת מתחם השעשועים החדש בפארק העירוני שהחליף את הפארק הישן שנבנה לפני 16 שנים וכולל לראשונה בעפולה מספר מתקני שעשועים נגישים לילדים עם מוגבלויות והמשיך מהופעה של כוכב הילדים "מני ממטרה" אליה הגיעו אלפי מבלים. הפסטיבל השנתי נפתח למחרת בצעדת גבעת המורה המסורתית שגם אליה הגיעו לפי משתתפים מעפולה והסביבה והייתה השנה בסימן "בונים יחד מחדש" – התכנית העירונית למאבק באלימות וחרמות בבתי הספר.

הופעה של אליעד נחום באמפיפארק. צילום: דוברות עיריית עפולה
המופע של אליעד נחום באמפיפארק

בהמשך נהנו המבלים מהופעה של הזמר אליעד נחום וכן מתערוכת ענק של אספני לגו מכל הארץ שהציגו באוהל המופעים מאות פריטי לגו נדירים, חלקם משנות השישים. את התערוכה הפיק תושב העיר ואספן הלגו רועי קצנסלון לצידה של מנהלת התרבות של שחקים אמילי זיידל-אטיאס שהפיקה את כלל אירועי הפסטיבל. בהמשך נהנו אלפי ילדים בטורניר הכדורגל ע"ש מליחי לאחריו ננעלו אירועי הפסטיבל בחגיגות המימונה שנערכו אף הן באוהל המופעים ולמרות מזג האוויר הסוער הגיעו מאות מתושבי העיר ליהנות מהופעה של שלושה זמרים מקומיים, הפייטנים חנניה לוטאטי ואלעד אלישע והזמר שלומי בג'רנו, אלפי עוגיות צבעוניות, מאות מופלטות מתוקות ותפאורה אותנטית.
ראש העיר אבי אלקבץ: "פסטיבל הפסטיפארק שהשקנו לפני שלוש שנים ממשיך למשוך את האמנים הכי טובים ואלפי מבלים מעפולה והסביבה שמגיעים מדי שנה לחגוג את הפסח בבירת התרבות של הצפון".

טורניר מליחי. צילום: דוברות עיריית עפולכה
אלפי ילדים נהנו בטורניר הכדורגל ע"ש מליחי