עפולה: אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ויום העצמאות

עיריית עפולה תקיים בימים הקרובים שורה של אירועים וטקסים לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. ביום רביעי בערב, יחלו חגיגות העצמאות במתחם התחנה החדש והמרהיב של עפולה. אילו רחובות יסגרו ומי יופיע?

הערב(17.04) יציינו בעפולה את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בעיר בשורה של טקסים ואירועים. מחר בסיום יום הזיכרון ותחילת חגיגות העצמאות יחנך מתחם הרכבת החדש ומרכז העיר החדש.
ראש העיר יצחק מירון: "ימי הזיכרון והעצמאות הצמודים זה לזה מספרים את סיפורה של המדינה כולה. אנו זוכרים את הנופלים וגאים לחגוג 70 למדינה. אני מזמין את כל תושבי עפולה והסביבה, להשתתף בטקסים, וליהנות ממרכז העיר החדש ומחגיגות יום העצמאות שיתקיימו במתחם תחנת הרכבת ההיסטורית, בהשתתפות אמנים מרכזיים: משינה, עדן חסון, יוסי שיטרית, מושיקו מור ומאייקי כוכבת הילדים.

• הטקס המרכזי לחללי מערכות ישראל

הטקב יתקיים בבית יד לבנים, במעמד ראש העיר יצחק מירון, רב העיר הרב שמואל דוד, נציג כנסת ישראל ח"כ אלעזר שטרן, יו"ר ארגון יד לבנים מר ניסים אוחיון והורים שכולים. הטקס, שאותו תנחה נטעלי שם טוב, יחל מיד עם השמעת הצפירה בשעה 20:00. שדרות יצחק רבין ייחסמו לתנועה משעה 19:30 ועד לסיום הטקס.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ערב שרים וזוכרים

לאחר טקס הזיכרון המרכזי, יתקיים "ערב שירים וזוכרים", שיתקיים בשעה 21:00 באודיטוריום בית יד לבנים, ובערב "לזכור את כולם" להקות נוער, שיתקיים בשעה 21:00 בספרייה העירונית. הכניסה חופשית.

• טקס צבאי

ברביעי בשעה 11:00 בבוקר יתקיים טקס צבאי ברחבה הצבאית בבית העלמין בעפולה. את הטקס מקיים צה"ל, וצפויים להשתתף בו עשרות אלפי בני אדם.

ערב יום העצמאות.

בסיום יום הזיכרון תחנוך העיר עפולה את מתחם התחנה המשתרע על 1,500 מ"ר ואת מרכז העיר החדש המשלב , צבעים ותאורה. המתחם יהפוך לשמח וחגיגי עם דוכנים ומייצגי רחוב בסימן 70 למדינה


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הבמה תיפתח בשעה 20:00 עם הופעות של להקות מקומיות במחרוזת שירים וריקודים 70 שנה למדינה, "מאייקי" כוכבת הילדים במופע חדש, מופע ייחודי של תופים מוארים ולייזר, מופע זיקוקים כחול לבן, להקת משינה, עדן חסון, יוסי שטרית ומושיקו מור.
רחובות דוב הוז, רחוב הגן והדגן (למחצה) רחוב זלמן שז"ר ורחוב הנשיא ייחסמו בשעה 19:30 ועד לסיום האירוע. הפארק העירוני של עפולה יהיה סגור מערב יום הזיכרון ועד יום העצמאות (19.4) בשעה 08:00 בבוקר.

"חוגגים ומודים לה' בתפילה חגיגית"

ביום רביעי בשעה 18:45 יתקיים טקס "חוגגים ומודים לה' בתפילה חגיגית" בגן הלב ולאחר מכן הרקדה שמחה עם בני עקיבא וישיבת ההסדר והופעה של עקיבא תורג'מן בבית ספר אוהל מאיר.
בעירייה מבהירים כי הכניסה לכל האירועים מותנית בבדיקה בטחונית. חל איסור מוחלט על הכנסה לשטח האירוע של ספריי שלג, אלכוהול, בקבוקי זכוכית, בעלי חיים, כלי תחבורה חשמליים/ממונעים, נשק חם, סכינים, חומר נפץ או כל חומר מסוכן אחר. לא תותר העלאת רחפנים.

 

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|