עסקים בעמקים: "פיבין" – כל מה שאתם צריכים לבניין ולבית במקום אחד

שירות מקצועי ואדיב, מחלקות עם שלל מוצרים, מותגים מובילים ושירותי ייעוץ והכוונה, כל אלה ועוד הפכו את "פיבין" בעפולה לעסק מוביל בענף הבנייה. בשנה האחרונות עבר העסק גם "מייקאובר" עם דור צעיר שהכניס זריקת מרץ והקים את "פיבין עיצובים", חנות בה תוכלו לרכוש דלתות מעוצבות, אביזרי אמבטיה, קרמיקה, ברזים ועוד

בעשור האחרון חווה העיר עפולה שינוי מעמיק בתחום הנדל"ן והבנייה שאותו ניתן להגדיר במילה אחת- מהפכה.
המהפכה המדוברת הובילה לבניית פרוייקטים של בניינים רבי קומות ובתים פרטיים שצצים בכל רחובות העיר והשכונות – והשגשוג צפוי על פי התכניות רק להתרחב בשנים הבאות.
לצד הפריחה הנדל"נית התרחבה גם פעילות העסקים המתמחים באספקת חומרי בנייה. אחת החברות המובילות והדומיננטיות שבהן היא "פיבין" הפועלת באזור התעשייה בעפולה.

• אמינות ומקצועיות

פיבין הוקמה על ידי ברוך פיבין, לפני כשלושה עשורים ולאורך השנים גדלה והתפתחה, ומיצבה את עצמה כמותג מוביל בתחום בכל אזור עפולה, העמקים והצפון. המודל של החברה התמקד בשני אספקטים מרכזים שתופסים מקום של כבוד גם בעת הנוכחית: שירות, אמינות ומקצועיות.
בשנה האחרונה עבר ניהול החברה לידי הדור השני, לשלושה שותפים, בעקבות רצונו של המייסד, להעביר את המושכות.

מרחב מוקפד, נגיש ומעוצב
מרחב מוקפד, נגיש ומעוצב

הראשון, לירן פיבין שהיה פעיל בניהול לצד אביו, השני, חי טורג'מן שנשוי לבתו של ברוך ויאיר סויסה.
לחי וליאיר היה חיבור מעמיק לענף הבנייה לאחר שעבדו במשך שנים ארוכות כמנהלי מכירות באיטונג, אחת החברות המובילות בישראל בתחום פתרונות הבניה.
מיד עם כניסתם בוצע בעסק רענון מיידי והשותפים החדשים הביאו עימם ידע וניסיון רב בתחום. במקביל גויסו אנשי שירות ותפעול, נפתחה מחלקה טכנית ונוספו שירותי ייעוץ וליווי בבניה.

• נעים להכיר: “פיבין Design”

המתחם של "פיבין" מעוצב בקפידה, עם תצוגה מרשימה של המוצרים, נגישות בכל מחלקה וחווית קניה נעימה, בין היתר כתוצאה מהשירות המוקפד.
"מיד שיצאנו לדרך ביצענו שינוי גדול, גם ברמת התפיסה והמוצרים שהעסק מוכר", סיפרו השלושה, "החנות הטכנית עברה שינוי מסיבי והיום היא נוגעת בהמון מוצרים לאספקה טכנית: כלי עבודה ידניים, חשמליים, מוצרי אינסטלציה, מוצרי פיתוח וגן, דשא סינתטי, מוצרים לגינון, ומחלקת צבע ענפה של טמבור ונירלט. בתחילת השנה גם פתחנו את "פיבין עיצובים" שמתמחה בדלתות פנים, קרמיקה, מקלחונים, ארונות אמבטיה, אביזרים לאמבטיה, ברזים ואפקטים מיוחדים של צבע לבית”. קהל הלקוחות של העסק מורכב בעיקר מקבלני בניין, דיירים פרטיים, מוסדות וארגונים.

פיבין: מבט מבפנים
פיבין: מבט מבפנים

• "להיות זמינים תמיד, להגיע לכל מקום"

לדברי שלושת הבעלים, מה שמבדל אותם מול יתר "השחקנים" בשוק הוא נושא השירות, “בתחום שלנו כולם עובדים פחות או יותר עם אותם ספקים ומציעים מחירים די דומים. התחרות היום היא על שירות ולא על כמה שקלים פחות או יותר. בסופו של דבר ברור לנו שהלקוח רוצה תמורה לכספו. אנחנו יכולים להבטיח ללקוח מתי הוא יקבל את הסחורה שרכש ומעבר לכך נעניק לו גם שירותי ייעוץ שלא פעם יכול לחסוך לו כסף רב. זה אולי קצת קלישאה לומר זאת, אבל השירות אצלנו הוא מעל לכול ונושא זה מוטמע היטב בתרבות הארגונית של העסק. חשוב לנו להעניק ללקוחות שירות מהיר ואיכותי, להיות זמינים תמיד, להגיע לכל מקום. כמו כן אנו מוצאים חשיבות רבה להציע פתרונות ייעודיים לכל סוגי הלקוחות וההזמנות, לליווי בונים פרטיים ואנשי מקצוע".

הדבר הבא: "פיבין עיצובים"
הדבר הבא: "פיבין עיצובים"

ב"פיבין" מספר מחלקות. הגדולות שבהן הן מחלקות הצבע, אינסטלציה, כלי עבודה, מחלקת גינון, מחלקת חומרי בנייה, מחלקת איטום וחשמל.

בחברה עובדים עם המותגים המובילים בישראל ובעולם ובין היתר עם טמבור, נירלט, איטונג, בלוקל רביד, סולמות חגית, סטנלי, בוש, מקיטה, סאג, וינקלר- מוצרי איטום, פלרז, חמת, ויטרה, אלגל, חרסה, פרופילון, פשוט ירוק, אביגיל ומיסטר פיקס. בחברה גם מוכרים כספקים מורשים ורשמיים של "דלתות תייר", מותג דלתות מוביל ואיכותי.

• "אנחנו רוצים להוות כתובת להתייעצות ועזרה עבור כל אחד"

למרות רענון השורות והעסק הבעלים הדינאמיים לא קופאים על השמרים. השלושה מציינים כי מתוקף הכרת השוק בו פועלת החברה לפרטי פרטים, הם מקפידים להתעדכן בידע וטכנולוגיות חדשות – זאת על מנת להעניק ללקוחות פתרונות מקצועיים בכל תחומי הבניה. "אנחנו רוצים להוות כתובת להתייעצות ועזרה עבור כל אחד, במקום אחד. לתת מענה ממוקד ואמין לצרכיהם של אנשי המקצוע כמו גם לקהל הרחב”, אמרו השלושה לסיכום.
אגב, לקראת חג הפסח שבפתח מוצעים ללקוחות השונים מגוון רחב של מבצעים בכל המחלקות