עמק יזרעאל: נחנכה שכונת הרחבה חדשה בקיבוץ שריד

בשכונה החדשה, שכונת 'המכוורת', הוקמו 24 יחידות דיור.
צילום: ענת חרמוני

טקס חגיגי ומרגש התקיים בקיבוץ שריד בו נחנכה שכונת 'המכוורת', שכונת המגורים החדשה בישוב, בנוכחות תושבות ותושבי הקיבוץ. השכונה החדשה שהוקמה כוללת 24 יחידות דיור. הפרויקט בוצע על ידי הקיבוץ, בסיוע ופיקוח המועצה האזורית עמק יזרעאל.
טקס גזירת הסרט, התקיים במעמד סגן ראש המועצה ומ"מ יו"ר הוועדה המרחבית 'יזרעאלים' ויו"ר ועדת המשנה שי יזרעאלי, שברך את קהילת הקיבוץ: זהו פרויקט בינוי מועצתי נוסף בו 'היזרעאלים' זכתה להיות מעורבת בכל תהלכי התכנון ועד סיום התשתית בשטח. זו זכות גדולה לחתום לכל מגישי הבקשות על היתר הבניה ושלב נוסף בהגשמת הישראליות והחזרת הבנות והבנים להתגורר בקיבוץ שבעמק".
מנהלה העסקי של שכונת המכוורת מאור פרסאי ברניב, הוסיף: "המטרה שלנו כקהילה והנהלה הוא לאפשר קליטת חברים בשריד. רק ככה קיבוצים וישובים כפריים נשארים רלוונטיים ואפשר להבטיח חברה רב דורית, עם רציפות בכל שכבות הגיל, מבית התינוקות ועד בית הבריאות. זה קיבוץ. פרויקט זה פתח את הדלת, וגם הראה את הדרך לפרויקטים הבאים.
תודה למועצה האזורית שנתנה לנו יד וסייעה ביעוץ, הדרכה ובקרה. לצוות המתכננים שעבד בשיתוף פעולה, לחברת TMR שהובילה את התכנון והביצוע, לקבלנים השונים, למנהלת וכמובן למשפחות".
ראש המועצה האזורית אייל בצר סיכם: "מרגש לראות את הילדים, ממשיכים את שרשרת הדורות בקיבוץ, בשורשיות המאפיינת את יישובי העמק וכך נהנים הוותיקים מהבנים והנכדים, וההנאה ההדדית מעניקה ממד של עומק ומשמעות למגורים כאן. ההרחבה החדשה רק תעמיק קשר זה. על אף שאנו סופרים את הבתים כמגרשים, כל מגרש הוא בית, משפחה וסיפור שלם. כל אלו מצטרפים לקהילת הקיבוץ המתחדשת והמתרעננת בבנים ובנות ששבים הביתה ובוחרים לגדל את ילדיהם כאן, בחיק משפחתם ובנופי העמק בהם גדלו בעצמם. תודה לכל השותפים שלקחו חלק ובשעה טובה!"

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|