עמק יזרעאל: מלגות בקליק לסטודנטים

מערכת המלגות החדשה גם מאפשרת לכל סטודנט להתעדכן במצב הבקשה שהגיש / צילום: עומרי אילת

חדש בעמק יזרעאל – מלגות בקליק לסטודנטים של עמק יזרעאל – כחלק מתהליך הדיגיטציה של המועצה האזורית עמק יזרעאל, החל משנת תשע"ח, הסטודנטים של עמק יזרעאל מגישים מלגות בקליק – דרך האפליקציה "עמק יזרעאל" בטלפון החכם או דרך כל מחשב נייח, נייד או מכשיר נייד אחר – טאבלט למשל.
הסטודנטים ממלאים טופס דיגיטלי להגשת הבקשה ומצרפים את המסמכים אותם ניתן לסרוק או לצלם בטלפון הנייד, ללא צורך במשלוח פקסים או הגעה למועצה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מערכת המלגות החדשה גם מאפשרת לכל סטודנט להתעדכן במצב הבקשה שהגיש ומאפשרת למחלקת הצעירים והמלגות המרכזת את הנושא, ניהול יעיל יותר של מערך המלגות המועצתי.
מדי שנה מציעה המועצה האזורית עמק יזרעאל מגוון מלגות לרווחת הסטודנטים תושבי העמק – מלגות עידוד לכלל הסטודנטים ומלגות של מעורבות חברתית, בסכומים גבוהים יותר, בשיתוף מפעל הפיס ושותפות גליל מרכזי, הניתנים לסטודנטים תמורת השתתפות בפרוייקט קהילתי, כגון: כתיבת סיפורי חיים לוותיקים, לימוד מיומנויות מחשב, סיוע לתלמידים ועוד. השנה, הסתיימה ההרשמה למלגות המעורבות החברתית וכל המלגות הוגשו באמצעות המערכת הדיגיטלית, האפליקציה ואתר המועצה. בימים אלה (13.9) מתחילה הגשת מלגות עידוד של המועצה הפתוחה לכל סטודנט בעמק יזרעאל והיא תמשך עד ה 30/11.