עמק יזרעאל: החלה הכשרת מנהיגות נשית מקומית במועצה

השבוע החלה הכשרת מנהיגות נשית מקומית במועצה האזורית עמק יזרעאל

עשרים ושבע נשים מרחבי עמק יזרעאל החלו בהכשרה המיועדת לתושבות העמק המעוניינות לעבור תהליך התפתחותי מצמיח, להשתייך לקהילת נשים משפיעה, להעשיר את ארגז הכלים הרוחני והמעשי שלהן ולחולל שינויים מיטביים בחייהן ובסביבתן.
ההכשרה כוללת 8 מפגשים של תכנים מרתקים עם מיטב המרצות והמאמנות, בהנחייתה של שלומית אוחיון שנצר: 'מבוא למגדר' עם שלי רפפורט – חוקרת מגדר ונשים, מרצה באוניברסיטת חיפה ובמכללה האקדמית עמק יזרעאל.
בין היתר נהנו הנשים מהרצאות וקואוצ'ינג שכללו את :'המנהיגה שבי' עם דלית קרני – פסיכותרפיסטית גוף-נפש, מנחה בשיטת התמקדות מבוססת מיינדפולנס.
'חסמים ואמונות מגבילות' עם שני קדמי צוקרמן – NLP TRAINER, מתמחה בפיתוח תקשורת, כותבת ספרי ילדים ומפתחת משחקים. 'להוביל את השינוי' עם נורית חוש – מאמנת, מנחת קבוצות (NLP TRAINER) ומלווה אישית. 'אמנות הסטוריטלינג' עם גלית אקרמן ברש – מחברת שיווק למילים, מרצה ומנחת סדנאות סטוריטלינג, כתיבה ופרזנטציה.מרצה אורחת – עם נירה שפק, חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת 'יש עתיד' ומתמודדת לראשות המועצה האזורית שער הנגב.
על מפגשי ההעצמה אמרו מיכל ניר ארבץ, מנהלת האשכול המזרחי במחלקת ישובים, ונורה סדן, מנהלת המחלקה לקידום שוויון מגדרי במועצה: "התרגשנו לפתוח את ההכשרה עם 27 משתתפות מ-15 ישובים שונים ברחבי עמק יזרעאל, כחלק מהתוכנית האסטרטגית של המועצה בתחום קידום השוויון המגדרי, יזמנו ופתחנו את ההכשרה על מנת לבנות את הדור הבא של המנהיגות הנשית-מקומית במועצה. נרשמו נשים חכמות ומרשימות ואנו בטוחות שלכל אחת מהן יש הרבה מה לתרום ולהציע בתחומים רבים במרחב שלנו!"

 

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|