עמק המעיינות: המועצה זכתה במגן דלויט על הובלה בהיצע שירותים הדיגיטליים

כבוד: המוא"ז הוכתרה כמובילה בהיצע השירותים הדיגיטליים במועצות האזוריות ובמקום ה 15 מבין כל הרשויות בישראל. צילום: מאו"ז עמק המעיינות

מדד הדיגילוקאלי של חברת Deloitte, הוא היחיד מסוגו בישראל הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסק ברשויות מקומיות בישראל. המדד פותח על ידי פירמת Deloitte ובסיוע של סטודנטים ממסלול המצטיינים של ביה"ס לממשל מהמרכז הבינתחומי.
איסוף הנתונים במסגרת המדד התבסס בעיקרו על בחינת השירותים הדיגיטליים המוצעים באתרי האינטרנט, וכן ברשתות החברתיות, של כלל הרשויות המקומיות בישראל, והוא מעודכן מדי שנה.
בטקס שהתקיים השבוע במשרדי חברת דלויט בתל אביב לקחו חלק יורם קרין – ראש המועצה האזורית, מיה גומא להב – מנכ"לית המועצה ונציגות צוות הדיגיטל הרשותי הוענק למועצה מגן הוקרה על היצע השירותים הדיגיטליים שמציעה המועצה לתושביה.
יורם קרין, ראש המועצה אמר: "אחת המטרות האסטרטגיות המובילות אותנו היא מתן שירות איכותי, יעיל וזמין, הקשוב לצרכים המגוונים והמתעדכנים של הישובים והתושבים. אנו פועלים בנושא ביתר שאת בשנים האחרונות ונותנים לכך תשומת לב באמצעות קורסים והשתלמויות חוצי ארגון, הקמת אתר מועצה חדש מוכוון שירות דיגיטלי הנותן מענה בכל שעות היממה, והקמת מוקד מקומי יוזם – הנותן מענה לפניות טלפוניות לאורך כל שעות היממה.
השירותים הדיגיטליים תפסו תאוצה בכל תחומי החיים, ולנו כרשות חשוב לאפשר לתושב לצרוך את השירותים שלנו בכל שעה ומכל מקום, בדיוק כפי שהוא עושה זאת בתחומים אחרים. מושגים כמו חווית שירות או חווית לקוח טובה הם חלק מהשפה המדוברת בקרב עובדי המועצה. נמשיך ללמוד, לפתח ולתת דגש לשירות חדשני ויעיל לתושבי העמק והסביבה."

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|