עמק המעיינות: "אתם מביאים אור גדול לקהילת העמק"

ערב הוקרה שנתי נערך למתנדבים במועצה האזורית עמק המעיינות. את הערב חתם זיו שילון, אשר נפצע קשה במהלך הלחימה ברצועת עזה ב- 2012 ואיבד את ידו השמאלית

עשרות רבות של מתנדבים מהעמק והסביבה, אשר פועלים במסגרות שונות ומגוונות לקחו ביום ראשון חלק בערב ההוקרה השנתי למתנדבים במועצה האזורית עמק המעיינות.
בין המשתתפים: מתנדבים מהמתמי"דים, מג"ב עמק המעיינות, צוותי כיבוי האש, מתנדבי חינוך, מד"א, יחידת ית"מ, יחידת הג'יפים, עמק נקי, קימרון, גמ"ח, רצים מהלב, מרכז גישור, עידן טכנולוגי ועוד.
יורם קרין ראש המועצה האזורית עמק המעיינות אמר למתנדבים: "תודה. על היותכם, ועל העשייה שלכם בעמק. אנחנו נפגשים לא אחת בשטח כשפורצת שריפה, באירוע חירום או בביקור בבית הספר או בעידן טכנולוגי. לאורך השנתיים האחרונות עשייתם מורגשת ביתר שאת. בקהילות, בשטחים הפתוחים ובכלל. חג החנוכה הוא חג האור, ואתם מביאים אור גדול לקהילה האזורית ולאנשים כל ימות השנה."
רעות כהן אשר יחד עם לירון רוזנבלום מובילה את יחידת ההתנדבות במועצה אמרה בפתיחת הערב: "מרגש להיות כאן הערב ולראות כל כך הרבה אנשים שבוחרים לתת מעצמם ולעשות טוב, ואתם בעשייתכם המבורכת מביאים איש איש בדרכו את השינוי לעולם."
במצגת אשר הציגו השתיים אפשר היה לראות את כל תחומי ההתנדבות במועצה, עוד סיפרו על האפשרות שתיפתח בקרוב באתר המועצה, ובה יהיה ניתן להכיר את תחומי ההתנדבות הרבים והמשתנים בעמק, ולהירשם אליהם באופן דיגיטלי, בקלות ובמהירות.
עוד בירכו בערב ריקי שחר המפקחת המחוזית של תחום ההתנדבות ממשרד הרווחה במחוז חיפה והצפון, ובני גבריאלי – מפקד יחידת כיבוי עמק המעיינות, אשר נשא דברים בשם כל המתנדבים.
את הערב חתם זיו שילון, אשר נפצע קשה במהלך הלחימה ברצועת עזה ב 2012 ואיבד את ידו השמאלית, וסיפור חייו, האתגרים, ההתמודדויות והפעילות הרבה שבה הוא עוסק מהווים השראה לכל שומעיו. רגע הפציעה, החלומות והתוכניות שהתנפצו, דרך השיקום, האנשים שהקיפו ועדיין מקיפים אותו, והחוסן והבחירה להמשיך בחיים ולא לוותר. בתום ההרצאה של שילון עמד כל הקהל ובמשך דקות ארוכות מחא כפיים והתקשה להיפרד.

"בין השואה לשבת השחורה"

|

חייו של מטופל ניצלו בזכות עירנותו של דימותן בכללית

|

שלושה עשורים של כאב: עיריית עפולה קיימה את הטקס השנתי לנספי הטרור ופעולות האיבה

|