עם סיום שנת השמיטה: עוטפים את עפולה בפרחים

במהלך המבצע שימשך כשלושה שבועות, עשרות אלפי שתילים ישתלו על ידי עובדי מחלקת הגינון באגף שפ"ע של העירייה

עובדי מחלקת הגינון באגף שפ"ע של עיריית עפולה פתחו במבצע שתילה ענק של עשרות אלפי שתילי פרחים וזאת בעקבות סיומה של שנת השמיטה שצוין לפני כשבועיים.
מטרת המבצע שיימשך שלושה שבועות לצבוע את העיר עם דגש על הרחובות המרכזיים, שדרת הדקלים, כיכרות מרכזיים והכניסות לשכונות, בשלל צבעים ולהפוך אותה לעיר ירוקה, מלאה בצבע ושוקקת חיים.
במקביל, ירעננו צוותי הגינון של אגף שפ"ע של עיריית עפולה וקבלני משנה את כל הגינות הציבוריות, ברחובות המרכזיים ובצדי הדרכים לאחר שנת השמיטה בה לא יכלו לשתול צמחים חדשים.
בין היתר יטופלו הרחובות, ירושלים, הבנים, שרת, ההסתדרות (שם תוקם מערכת השקיה חדשה), תכנית פיתוח לעמנואל מורנו, שדרות רובע יזרעאל, כל הכניסות לשכונות הוותיקות וכן ציר יצחק שמיר בעפולה הירוקה.
מנכ"ל העירייה שלום שלמה שמוביל את המבצע, אמר: "צוותי מחלקת הגינון עובדים במרץ למען מרחב ציבורי צבעוני יותר ברחבי העיר וימשיכו לשים דגש על נראות ומאמץ בשמירה על הניקיון והסדר בעיר. שיתוף הפעולה עם התושבים הינו חשוב מאוד למען שמירה על איכות חיים טובה יותר".
ראש העיר אבי אלקבץ שנטע את השתיל הראשון בשדרת הדקלים, אמר: "אנחנו שמחים וגאים שעיריית עפולה שמרה על שנת השמיטה כהלכתה. זה נכון שהיה חסר לנו ירוק וצבע בעיניים וכדי להשלים את הפערים במהירות האפשרית, יצאנו לדרך השבוע בשעה טובה עם שתילה מאסיבית של מאות אלפי שתילים צבעוניים שיצבעו את העיר ויהפכו אותה לפורחת.