עם חגורה שחורה – היישר לצה"ל

בית הספר לקראטה של רשת שחקים בעפולה נפרד מארבעה בוגרים שהתאמנו בבית הספר מאז יומו הראשון ובקרוב, לאחר שהשלימו את חובותיהם לקבלת חגורה שחורה יתגייסו לשירות צבאי

אלרועי שאטו סמאפי, מקסים זלובובסקי סמפאי, אלי קיסלאנקוב סמפאי

אלרועי, מקסים, אלי ושקד, ארבעה לוחמי קארטה ממועדון הקראטה של מתנ"ס בית פוזנק בגבעת המורה, תחת אימונו של סנסאי יותם פרץ, עתידים להתגייס בקרוב בדיוק לאחר שהשלימו את חובותיהם שכללו כעשור שנים של אימונים ושיעורים מפרכים ונבחנו לחגורה השחורה המיוחלת.
נבחרת הקראטה של שחקים מנוהלת ומודרכת על ידי המאמן סנסאיי יותם פרץ, מורה לקראטה במועדוני עפולה, גלבוע והסביבה מטעם ארגון קוניבה קאי ישראל בראשותו של ערן ברנשטיין שיהאן, פסיכולוג מורשה, בעל תואר שני בפסיכולוגיה של הספורט, וכיום פרקטיקנט לפסיכולוגיה קלינית של הילד. פרץ, מלמד כעשור ומאמין מאוד בקראטה כאמנות לחימה שדרכה ניתן לחנך, לטפל ולחזק את הקהילה בה אנו חיים, וכן לאפשר התפתחות מיטבית לילדים, מתבגרים ואף מבוגרים. פרץ התיעחס השבוע ללוחמים שעתידים להתגייס בקרוב: "אלרועי, מקסים, אלי ושקד הם חלוצי המועדון, מהמחזור הראשון של הסניף בבית פוזנק, תלמידים מוכשרים, מתמידים ומובילים שמהווים דוגמא ומופת לאלו שבאים אחריהם. נוכחותם בקדמת המזרן, מדגימה את משמעותם בקדמת החוויה של הצעירים יותר, אשר נושאים אליהם עיניים, ובצדק, רואים בהם מודל לחיקוי".
ביהס לקראטה סיים החודש את הפעילות וכבר מתכוננים לפתיחת שנה הבאה. המשתתף הצעיר ביותר בבית הספר בסך הכל בן 4 ואילו המבוגר ביותר בן 60 ובחוג משתתפים בנות ובנים מכל הגילאים גם יחד.
מנהלת בית פוזנק, סיוון לוי שמיר, נפרדה מהבוגרים: "לאחר שנים של שיעורים קשים, מחנות אימונים ואירועים בשלל מסגרות, אתם יוצאים לדרך חדשה. אין לנו ספק שכל מקום אליו תגיעו, יזכה בכם".
מנכ"ל שחקים דניאל בן: ״נאחל למתגייסים הצלחה, הגשמה עצמית, והכי חשוב – שתחזרו בריאים ושלמים. הדלת של המועדון ושל המתנ"ס פתוחה עבורכם תמיד".

 

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|