על המפה: קבלו את אלופי הבאולינג מעפולה

קבוצת הבאולינג של עפולה, שהצליחה השנה להגיע לליגה ארצית א', רשמה הישג מרשים לאחר שזכתה בגביע המדינה בטורניר שנערך בשבוע שעבר בחיפה

עפולה זה לא רק כדורגל וכדורסל: קבוצת הבאולינג של עפולה רשמה הישג מרשים לאחר שזכתה בגביע המדינה לקבוצות בטורניר שנערך בשבוע שעבר בחיפה.
עמותת הבאולינג של עפולה נוסדה ב-1998 עם הקמת מתקן הבאולינג בעפולה. מאז ועד היום משחקים שחקני העמותה בליגה פנימית של המועדון, והטובים שבהם מייצגים את העמותה בליגות ההתאחדות לבאולינג בישראל כשהמשחקים נמשכים כל השנה בכל רחבי הארץ.היות ומתקן הבאולינג בעפולה נסגר לפני 6 שנים, מאז ועד היום נוסעים שחקני הליגה הפנימית של עפולה לחיפה, ובכל יום ג' מתקיימת שם הליגה הפנימית במועדון צ'ק-בול בחיפה בהשתתפות של כ-80 שחקנים.
את מועדון הבאולינג של עפולה מייצגים מספר שחקנים הנוטלים חלק בליגות ההתאחדות, והשנה קבוצת הבוגרים עלתה לליגה ארצית א'. ההישג הגדול ביותר של המועדון היה זכייה בגביע המדינה לקבוצות בטורניר שנערך בשבוע שעבר בחיפה, הישג מרשים לכל הדעות אשר הביא כבוד רב לעיר עפולה, והציג את מועדון עפולה על מפת הבאולינג בארץ.
מלבד ההישגים הקבוצתיים, היו גם הישגים אישיים: יחזקאל עדין זכה במקום הראשון לאליפות ישראל דרג ב' וליאור בר זכה במקום הראשון בגביע הים התיכון בטורניר.
שחקני הקבוצה שתרמו לא פחות להישגים הקבוצתיים והביאו להצלחתה הם: יצחק זריהן, מיכאל עמר, יחזקאל עדין, זורי מסינגר, יעקב הולשטיין, יצחק גושן, יצחק עזר, יצחק אוחיון, משה טייב ושולי זבטני.