"עלי הציל לנו את הילד": תושיית איש הצוות הצילה את הפעוט בכינרת

עלי הייב, איש צוות חוף אמנון של איגוד ערים כינרת, חילץ פעוט שנשכח ברכב משפחתו שנפשה בחוף. צילום: אלבום פרטי

עלי הציל לנו את הילד' – אמר בהתרגשות אביו של פעוט בן שנה וחצי שחולץ מתוך רכב חונה של המשפחה שהגיעה לפיקניק בחוף אמנון בכינרת.
עלי הייב מצוות חוף אמנון של איגוד ערים כינרת, הבחין בהתגודדות של עשרות אנשים, סביב רכב בחניון החוף וניגש לבדוק שאירע. הוא הבחין בפעוט מפוחד ובוכה, שנשכח ברכב נעול.
צוות החוף קרא במערכת הכריזה לנופשים, לבדוק אם לא נשכח ילדם בטעות ברכב, אך עברו דקות ארוכות ללא מענה, כאשר הפעוט ברכב וקצר נשימה מהבכי.
למזלו של הפעוט, עלי הייב, שירת בצה"ל כמכונאי רכב, והחליט בו ברגע, כי לא ניתן עוד להמתין עקב סכנה לביטחון הפעוט. עלי הרחיק את הקהל סביב, וניסה להרגיע את הפעוט.
בתושייתו, הוא סבב את הרכב ומצא מרווח קטנטן באחד מהחלונות, והחל לדחוף את השמשה פנימה בהדרגה. תוך כדי פעולת החילוץ, נמצאה אם הפעוט, אך התברר ששכחה את המפתחות בתוך הרכב שננעל אוטומטית.
במשך דקות ארוכות הרגיע עלי את הפעוט ובמקביל דחף בכל כוחו את השמשה מטה, עד שהצליח, דחף בחוזקה ידו פנימה אל ידית הדלת ברווח הקטן שהצליח לדחוף בשמשה, פתח את דלת הרכב הנעול וחילץ את הפעוט המבוהל.
מיד בתום החילוץ, הפעוט נבדק על ידי חובשי החוף ונמצא בריא ושלם. ההורים הנרגשים הודו לעלי בכל ליבם ואף צילמו אותו עם הפעוט למזכרת.

השיטור העירוני בעפולה זוכה לשבחים

|

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|