עיריית עפולה תקים מערך מתנדבים לשעת חירום

בעפולה באמצעות רכז המתנדבים מוסא חאכו מובילים שינויים ארגוניים במערך המתנדבים. בקרוב יצא לדרך קורס מובילי התנדבות למתנדבים ורכזים פעילים שיעברו הכשרה על ידי מנחה מקצועי

עיריית עפולה באמצעות היחידה להתנדבות ממשיכה למנף ולשדרג את מערך המתנדבים בעיר ורכז המתנדבים מוסא חאכו מוביל את השינויים האירגוניים. בכוונת היחידה לקיים קורס מובילי התנדבות בקרוב למתנדבים ורכזים פעילים שיעברו הכשרה על ידי מנחה מקצועי. מעל 25 מתנדבים ייקחו חלק בקורס שיימשך שלושה חודשים ובסיומו יקבלו תעודות סיום ויוכשרו להוביל פרויקטים התנדבותיים בעיר. כמו כן, נערכים להקמת יחידת מתנדבים להיערכות לשעת חירום תחת חסות עיריית עפולה. לאחרונה ראש העיר יצחק מירון נפגש עם רכזי מתנדבים ומובילים והודה להם על תרומתם והבטיח להשקיע בטיפוח ושימור המתנדבים בעיר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


השבוע השתתפו עשרות מתנדבים, רכזים והורים בהרצאה מרתקת על מפגשים מהסוג המשפטי, שהועברה על ידי עו"ד אלה שוורצמן במתנ"ס בית אשכול.
מדובר ביוזמה משותפת של היחידה להתנדבות והרשות למלחמה בסמים ואלכוהול בעיריית עפולה. ההרצאה נועדה לתת ידע וכלים בנושא השפעת אלכוהול, אלימות ובטיחות בדרכים. המרצה אלה שוורצמן, מומחית בתחומה, ריתקה את המשתתפים בהפעלה חווייתית. היא סיפרה למתנדבים על מעורבות בני נוער באירועי אלימות קשים ובאירועים של נהיגה תחת סיכון לתאונות דרכים, והסבירה כיצד להתמודד ולמנוע מעורבות בני נוער וצעירים בתאונות דרכים ואלימות.