עטר: "פושעים מנסים לחבל בחיים המשותפים בגלבוע"

דני עטר, יו"ר קק"ל בהווה ששימש במשך כשני עשורים בתפקיד ראש המועצה האזורית גלבוע התייחס לאירוע "תג המחיר" בכפר נאעורה ואמר: "לא ניתן לאף אחד להרוס את השותפות היפה שנבנתה כאן". בעקבות האירוע, המועצה העמידה את שירותי המוסך-פנצ'רייה של מחלקת התחבורה, לטובת תיקון והחלפת צמיגי הרכבים של התושבים שנפגעו באירוע.

במשך כשני עשורים שימש דני עטר כראש המועצה האזורית גלבוע, בטרם פנה לקריירה בכנסת ישראל ומשם לתפקיד יו"ר קק"ל. לאורך שנים אלה הקפיד עטר לחזק את הקשר בין המגזרים בשלל פעילויות ואירועים. היום, בעקבות אירוע תג המחיר וניקוב הצמיגים בכפר נאעורה, כתב עטר ברשת הפייסבוק פוסט נוקב בזו הלשון: "אני קורא למשטרה ולכוחות הביטחון לפעול במהרה בכדי לאתר את מבצעי פעולת תג מחיר הלילה בגלבוע ולהענישם בחומרה. מדובר בפושעים שמנסים לחבל בחיים המשותפים המצוינים שבנינו בעמל רב בין תושבי גלבוע היהודים והערבים. כולנו מגנים את הפעולה הזו בכל תוקף ומצפים ממערכת אכיפת החוק למצות עימם את הדין בחומרה."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהמשך התייחס עטר לפועלו כראש מועצה אזורית הגלבוע לכונן ולפתח את יחסי דו קיום השוררים בגלבוע ואמר: "את במשך שנים רבות, בהיותי ראש המועצה, פעלתי בכדי לבנות ולטפח את החיים המשותפים האלה – דרך חינוך, מפגשים מאורגנים, יצירת מקומות עבודה משותפים ועוד. אני מכיר היטב את הכפר נעורה ואת תושביו – אזרחים שומרי חוק, אוהבי הארץ, מסבירי פנים וחברי אמת.
לא ניתן לאף אחד להרוס את השותפות היפה שנבנתה כאן. אני מחזק את ידיי חבריי תושבי כפר נעורה, ויחד עם האנשים הטובים החיים בגלבוע אנחנו נמשיך ונבנה חיים משותפים, וננצח את אלו שמנסים לפגוע בכך".

כתובת תג מחיר שרוססה בכפר נעורה שבגלבוע
כתובת תג מחיר שרוססה בכפר נעורה שבגלבוע ועוררה זעם רב בעמק

• יולי אדלשטיין: "החיים בגלבוע מהווים מודל ארצי לדו-קיום יוצא דופן"

במקביל, יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין התקשר בעקבות המקרה בנאעורה, לראש מוא"ז הגלבוע, לחזק את ידיו ואת הערכים המנחים את דרך החיים המשותפים בגלבוע. אדלשטיין ביקש לציין כי החיים בגלבוע מהווים מודל ארצי לדו – קיום יוצא דופן, ושום מקרה או אירוע גזעני – לא ישבש זאת.
בעקבות האירוע, מוא"ז הגלבוע העמידה את שירותי המוסך-פנצ'רייה של מחלקת התחבורה, לטובת תיקון והחלפת צמיגי הרכבים של התושבים שנפגעו באירוע.

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|